ترامپ: در آستانه جنگ جهانی سوم هستیم!

## آمریکا در آستانه جنگ جهانی سوم؟ هشدار ترامپ به آمریکایی ها

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، سیاست های دولت فعلی آمریکا را عامل اصلی نزدیک شدن به جنگ جهانی سوم دانسته و آن را تهدیدی جدی برای امنیت آمریکا و جهان می داند.

ترامپ در سخنرانی خود در کالیفرنیا، که از پایگاه های حزب دموکرات محسوب می شود، با انتقاد شدید از دولت بایدن، از نگرانی عمیق خود درباره آینده آمریکا سخن گفت. او مدعی شد که اکثریت مردم آمریکا از وضعیت فعلی کشور راضی نیستند و آینده را تاریک می بینند. ترامپ با تاکید بر نگرانی عمیق خود از احتمال وقوع جنگ جهانی سوم در آینده نزدیک، از سیاست های دولت بایدن به عنوان عامل اصلی این خطر نام برد.

او در ادامه با اشاره به دوران ریاست جمهوری خود، مدعی شد که در آن زمان، کشور را در آرامش و امنیت کامل حفظ کرده و هیچ گونه جنگی رخ نداده است. ترامپ وعده داد که در صورت پیروزی در انتخابات، با اقدامات سریع و قاطعانه، آمریکا و مردم کالیفرنیا را از شر ناکامی های دولت کنونی نجات خواهد داد. او همچنین با اشاره به جنگ اوکراین، مدعی شد که با پیروزی در انتخابات، این جنگ را در عرض ۲۴ ساعت خاتمه خواهد داد.

این در حالی است که کاخ کرملین در واکنش به اظهارات ترامپ، وعده های او برای صلح را مشکوک دانسته و از وجود عصای جادویی برای پایان دادن به جنگ انکار کرده است.

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *