جشن باشکوه حفظ قرآن و عمامه‌گذاری طلاب در مدرسه دارالسلام

در آستانه سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، مدرسه علمیه دارالسلام تهران، شاهد برگزاری جشن باشکوهی به مناسبت حفظ کل قرآن کریم توسط جمعی از طلاب و همچنین آیین عمامه‌گذاری آنان خواهد بود. این مراسم معنوی روز شنبه، ۳۱ شهریورماه، بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد و مدرسه دارالسلام واقع در شهرک قدس برگزار خواهد شد.

در این مراسم که با حضور آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور برگزار می‌شود، دستاوردهای ارزشمند طلاب مدرسه دارالسلام در حوزه حفظ قرآن و سایر فعالیت‌های علمی و فرهنگی به نمایش گذاشته خواهد شد.

حفظ قرآن کریم یکی از مهم‌ترین دستاوردهای طلاب علوم دینی است و این مراسم، فرصتی است تا از تلاش‌ها و مجاهدت‌های این عزیزان در راه حفظ و ترویج کلام الله مجید تجلیل شود. همچنین، آیین عمامه‌گذاری، نمادی از ورود طلاب به مرحله جدیدی از تحصیل و خدمت به دین و جامعه است.

حضور آیت‌الله اعرافی در این مراسم، بر اهمیت و جایگاه این رویداد می‌افزاید و نشان از توجه ویژه حوزه‌های علمیه به تربیت طلاب کارآمد و متعهد است.

بدون شک، برگزاری چنین مراسمی، علاوه بر ایجاد شور و نشاط در جامعه دینی، می‌تواند الگویی برای سایر مدارس علمیه باشد تا به تربیت طلاب حافظ قرآن و متخصص در علوم دینی بپردازند.

جدیدترین اخبار را در مجله خبری مسیر آنلاین مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *