داراب در سوگ عالم ربانی، حجت‌الاسلام عندلیبی

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمهدی عندلیبی، مدیر حوزه‌های علمیه شهرستان داراب، پس از سال‌ها خدمت به حوزه‌های علمیه و مردم داراب، بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت. پیکر این عالم ربانی با حضور گسترده مردم داراب از مسجد آقاملاعلی اکبر به سمت حوزه علمیه امام صادق (ع) تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

مرحوم عندلیبی در طول عمر بابرکت خود، خدمات ارزنده‌ای به جامعه داراب ارائه داد. تأسیس ده‌ها مسجد، مرکز خیریه، حوزه علمیه، درمانگاه، حسینیه و صندوق قرض‌الحسنه تنها بخشی از فعالیت‌های گسترده این عالم ربانی است که هم‌اکنون مورد استفاده مردم قرار دارد.

درگذشت حجت‌الاسلام عندلیبی موجب تأثر و اندوه فراوان مردم داراب و حوزه‌های علمیه شد. به همین منظور، روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به عنوان عزای عمومی در شهرستان داراب اعلام شده است.

مراسم بزرگداشت این عالم ربانی در روزهای آینده نیز برگزار خواهد شد. اولین مراسم بزرگداشت امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه امام خمینی (ره) داراب برگزار شد و مراسم هفتمین روز درگذشت نیز روز پنجشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ در مسجد آقا ملأ علی اکبر و حسینیه تاج‌آباد برگزار خواهد شد.

درگذشت حجت‌الاسلام عندلیبی ضایعه‌ای بزرگ برای شهرستان داراب و حوزه‌های علمیه است. یاد و خاطره این عالم ربانی همیشه در دل‌ها زنده خواهد ماند.

جدیدترین اخبار را در مجله خبری مسیر آنلاین مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *