دبیر: شانس بازگشت حسن یزدانی به کشتی ۵۰ درصد است

## سرنوشت یزدانی نباید تکرار من شود

علیرضا دبیر در حاشیه بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی، قبل از اعزام به مسابقات جهانی آلبانی در مورد آخرین وضعیت مصدومیت حسن یزدانی صحبت کرده است. یزدانی پس از جراحی مجدد روی کتفش، احتمالا فردا به اردوی تیم ملی می آید تا به بچه ها سر بزند.

دبیر با ابراز امیدواری از بهبودی یزدانی، تاکید کرد که او در مقایسه با یک ماه اول بعد از عمل سال گذشته، پیشرفت چشمگیری داشته است. دبیر همچنین به اهمیت بازگشت یزدانی به کشتی اشاره کرده و گفت: “او می تواند 4 سال دیگر کشتی بگیرد. نمی‌خواهیم شاهد تکرار سرنوشت من در 25 سالگی با دست خراب و بدون توجه به وضعیتم باشیم. این مملکت برای حسن یزدانی هزینه کرده و نمی‌توانیم به سادگی او را رها کنیم”.

او در مورد بازگشت یزدانی به کشتی، با لحنی ناراحت کننده، احتمال 50 – 50 را مطرح کرد و دلیل آن را یک سال کشتی گرفتن با کتف خراب عنوان کرد.

“ای کاش سال گذشته به حرف ما گوش می داد و در همان جایی که ما گفتیم، عمل می کرد. بازگشت او احتمال 50 – 50 است چرا که یک سال با این کتف خراب کشتی گرفته است.”

دبیر عمل کتف کشتی گیر را مشابه مچ پای فوتبالیست مطرح کرده و به اثرات زیاد پزشک در نتیجه عمل اشاره کرده است. او بدون اشاره به جزئیات عمل، تاکید کرد که “عمل کتف کشتی گیر مانند مچ پای فوتبالیست است. پزشک در این نوع عمل بسیار تاثیرگذار است و من فعلا جزئیات عمل را نمی‌گویم چرا که حاشیه ساز خواهد بود. ما در خیلی زمینه ها پزشکان خوب داریم. من بارها این موضوع را مطرح کرده ام اما با واکنش دوستان مواجه شدم. همه چیز غرب بد نیست، خیلی از موارد آن ها خوب است و ما باید از آن ها استفاده کنیم.”

او در واکنش به انتقادات تند رئیس جراحان کتف ایران علیه خود، با بیان “حرف که کنتور نمی اندازد” به انتقادات او پاسخ داد و گفت: “اشکال ندارد بزنند. مهم این است که دیدیم چه اتفاقی افتاد و ما راست گفتیم یا دروغ”.

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *