روشنایی بخشیدن به هرمزگان با افتتاح ۶۸ طرح برق‌رسانی

در هفتمین روز از هفته دولت، استان هرمزگان شاهد افتتاح ۶۸ طرح برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر ۹ هزار و ۶۷۹ میلیارد ریال بود. این طرح‌ها که با حضور استاندار هرمزگان، مهدی دوستی، به بهره‌برداری رسیدند، گامی بزرگ در راستای توسعه زیرساخت‌های برق استان و بهبود کیفیت زندگی مردم محسوب می‌شود.

طرح‌های افتتاح شده شامل گسترش شبکه‌های فشار ضعیف و متوسط هوایی و زمینی، احداث پست‌های هوایی و زمینی، نصب چراغ‌های روشنایی معابر و تعمیرات اساسی مولدهای برق در جزیره تنب بزرگ می‌شود. با اجرای این پروژه‌ها، علاوه بر افزایش پوشش شبکه برق در مناطق مختلف استان، پایداری شبکه برق نیز بهبود یافته و افت ولتاژ کاهش خواهد یافت.

یکی از مهم‌ترین طرح‌های افتتاح شده، برق‌رسانی به مجتمع آب‌شیرین‌کن حمیران است که به عنوان نماد این دستاورد بزرگ در نظر گرفته شده است. این پروژه تأثیر مستقیمی بر تأمین آب شرب پایدار برای مردم منطقه خواهد داشت.

افتتاح این طرح‌ها، نشان از عزم جدی دولت برای توسعه زیرساخت‌های استان هرمزگان و بهبود کیفیت زندگی مردم دارد. با اجرای این پروژه‌ها، علاوه بر ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی، شاهد توسعه صنایع و بخش‌های مختلف اقتصادی در استان خواهیم بود.

در مجموع، افتتاح ۶۸ طرح برق‌رسانی در استان هرمزگان، گامی مهم در جهت توسعه پایدار و همه جانبه این استان محسوب می‌شود و آینده‌ای روشن را برای مردم هرمزگان نوید می‌دهد.

جدیدترین اخبار را در مجله خبری مسیر آنلاین مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *