شاهین ایزدیار: در پاریس رکورد پارالمپیکی‌ام را جابه‌جا می‌کنم

شاهین ایزدیار، شناگر پارالمپیکی کشورمان، با ابراز امیدواری نسبت به بهبود عملکرد خود در بازی‌های پارالمپیک پاریس، از انگیزه بالای خود برای ارتقای رکورد پارالمپیکی‌اش سخن گفت. وی که پیش از این در دو دوره بازی‌های پارالمپیک لندن و ریو حضور داشته، در گفت‌وگویی با خبرنگار مهر به تشریح شرایط خود و اهدافش برای بازی‌های پاریس پرداخت.

ایزدیار با اشاره به اینکه در بازی‌های توکیو به دلایل نامعلومی حضور نداشته، بر اهمیت حضور در پارالمپیک تاکید کرد و گفت: “در پاراشنا، حضور در پارالمپیک به اندازه کسب مدال ارزشمند است. امیدوارم در پاریس بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و نتیجه تاریخی بگیرم.”

این شناگر پارالمپیکی که در بازی‌های ریو رکورد یک دقیقه و ۹ ثانیه و ۶۲ صدم ثانیه را در ۱۰۰ متر قورباغه ثبت کرده، از انگیزه بالای خود برای بهبود این رکورد در بازی‌های پاریس سخن گفت. وی با بیان اینکه در سن 31 سالگی به دنبال ارتقای رکورد خود است، نشان داد که با انگیزه‌ای بالا به استقبال این رقابت‌ها می‌رود.

ایزدیار همچنین به چالش‌هایی که در مسیر آماده‌سازی برای بازی‌های پاریس با آن روبرو بوده است اشاره کرد و از حمایت‌های فدراسیون شنا و کمیته ملی پارالمپیک تشکر کرد. وی با بیان اینکه در این مدت تمرینات سخت و فشرده‌ای را پشت سر گذاشته است، از آمادگی جسمانی و روحی بالایی برای حضور در این رقابت‌ها برخوردار است.

با توجه به تجربه و انگیزه بالای شاهین ایزدیار، می‌توان انتظار داشت که وی در بازی‌های پارالمپیک پاریس عملکرد درخشانی داشته باشد و افتخاری دیگر برای ورزش ایران کسب کند.

جدیدترین اخبار را در مجله خبری مسیر آنلاین مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *