عملیات مشترک سپاه و وزارت اطلاعات علیه عامل تروریستی حمله ‌به مقر انتظامی‌ راسک

ساعتی پیش، نیروهای امنیتی در منطقه شهرستان بمپور در استان سیستان و بلوچستان به دنبال دستگیری یک عامل گروهک تروریستی، عملیاتی را آغاز کردند. در اثر درگیری با این عامل، او به هلاکت رسید.

تواصل درگیری در محدوده روستای بهشت آباد

با همکاری اداره کل اطلاعات، قرارگاه قدس جنوب شرق و فرماندهی فراجای سیستان و بلوچستان، مکان اختفای اکرم ناروئی شناسایی و در یک درگیری دوطرفه با نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، به کشته شدن این عامل پشتیبان گروهک تروریستی منجر شد.

گزارش اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان

اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای جزئیات این عملیات را تشریح کرده و اظهار کرده است که اکرم ناروئی، یکی از اشرار مسلح حاضر در پشتیبانی از گروه‌های تروریستی جنوب شرق کشور، در درگیری با نیروهای امنیتی در منطقه بمپور به هلاکت رسیده است.

نقش تروریست اکرم ناروئی در حوادث گذشته

این شخص در حمله به مقر فرماندهی انتظامی شهر راسک و ترور دو نفر از پرسنل فراجا در ماه گذشته نقش آفرینی خائنانه داشته و در حوادث گذشته نیز جزء افراد تأمین‌کننده تجهیزات و پشتیبانی تیم‌های تروریستی بوده است.

شکار مکرر و دستیابی به اطلاعات در اختفای اکرم ناروئی

تغییر مکرر محل اختفای اکرم ناروئی با وجود رعایت ملاحظات حفاظتی، با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی نیروهای گمنام امام زمان (عج) و با همکاری قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی فراجای استان شناسایی و در محاصره قرار گرفت.

پایان دادن به فرار با مقاومت مسلحانه

پس از آغاز عملیات دستگیری، اکرم ناروئی با مقاومت مسلحانه و تیراندازی به سوی ماموران، تصمیم به فرار از محاصره گرفت. با هوشیاری و اقدام به موقع نیروهای حافظ امنیت کشور، این شخص به هلاکت رسید و تروریست دیگری که با او بود، بازداشت شد.

نقش اکرم ناروئی در حادثه مقر فرماندهی انتظامی شهر راسک

اکرم ناروئی یکی از عوامل اصلی تأمین‌کننده تجهیزات و پشتیبانی تیم تروریستی حادثه مقر فرماندهی انتظامی شهر راسک بود، که در آن حادثه 11 نفر شهید و 8 نفر مجروح شدند.

حمله تروریستی به مقر انتظامی در راسک

به گزارش تسنیم، حمله تروریست‌های گروه “جیش‌الظلم” به یک مقر انتظامی در شهرستان راسک منجر به شهادت 11 نفر از پرسنل انتظامی و مجروح شدن تعدادی از نیروهای فراجا شد.

دفاع شجاعانه نیروهای پلیس

در این حمله ناجوانمردانه، نیروهای پلیس با دفاع شجاعانه به مقابله با تروریست‌ها پرداختند و تعداد زیادی از آنها مجروح شدند.

بیانیه گروه تروریستی “جیش‌الظلم”

گروه تروریستی “جیش‌الظلم” با انتشار بیانیه‌ای از حمله به مقر فرماندهی فراجای شهرستان راسک خبر داد.

این عملیات با هماهنگی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی باعث به پایان رسیدن حیات یکی از اصلی‌ترین پشتیبانان گروه‌های تروریستی در منطقه شد و امنیت و آرامش در منطقه را تضمین کرد.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *