غیبت پرسپولیس در جمع برترین‌های لیگ برتر

در پایان هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، شاهد درخشش برخی بازیکنان در تیم‌های مختلف بودیم، اما نکته قابل توجه غیبت کامل بازیکنان پرسپولیس در جمع برترین‌ها است.

چهار بازیکن از تیم‌های سپاهان، ملوان، تراکتور و استقلال تهران با عملکرد درخشان خود در سه بازی ابتدایی لیگ، توانستند جایگاه خود را در بین برترین‌ها تثبیت کنند. امیرحسین حسین‌زاده از تراکتور با سه گل و یک پاس گل، رضا غندی‌پور از ملوان با سه گل، کاوه رضایی از سپاهان و رامین رضائیان از استقلال با دو گل و یک پاس گل، از جمله این بازیکنان هستند.

در سوی دیگر، بازیکنان پرسپولیس هنوز نتوانسته‌اند عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهند و در آمارهای فردی نیز در جایگاه‌های پایین‌تری قرار دارند. این موضوع نشان می‌دهد که تیم پرسپولیس در ابتدای فصل با چالش‌هایی مواجه است و نیاز به بهبود عملکرد بازیکنان دارد.

در بین دروازه‌بان‌ها نیز، بیرانوند از تراکتور، اتکیر یوسوپوف از فولاد و محمدرضا اخباری از گل‌گهر با ثبت دو کلین‌شیت در سه بازی، بهترین عملکرد را داشته‌اند.

با توجه به تعطیلی لیگ برتر به دلیل حضور تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی، تیم‌های استقلال و پرسپولیس به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا، دیدارهای هفته چهارم خود را در تاریخ ۱۹ آبان برگزار خواهند کرد.

در مجموع، نتایج هفته‌های ابتدایی لیگ برتر نشان می‌دهد که رقابت در این فصل بسیار نزدیک و جذاب خواهد بود و تیم‌ها برای کسب نتایج بهتر تلاش خواهند کرد.

جدیدترین اخبار را در مجله خبری مسیر آنلاین مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *