قطع برق ادارات پرمصرف در بردسکن

فرماندار بردسکن در جلسه شورای اداری این شهرستان، بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف برق تاکید کرد و اعلام نمود که در صورت مصرف بیش از حد معمول، برق دستگاه‌های اداری به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان قطع خواهد شد.

علی دهقان‌زاده، فرماندار بردسکن، با اشاره به گرمای شدید هوا و افزایش بی‌سابقه مصرف برق، از همه دستگاه‌ها خواست تا در مصرف برق صرفه‌جویی کنند. وی همچنین اعلام کرد که در صورت نیاز و با هماهنگی استانداری خراسان رضوی، تصمیم‌گیری درباره تعطیلی ادارات در روزهای شنبه و یکشنبه نیز انجام خواهد شد.

تاکید بر اهمیت نماز جمعه و حضور گسترده مردم در این مراسم از دیگر محورهای سخنان فرماندار بردسکن بود. وی از همه دستگاه‌ها خواست تا با نصب بنر و پارچه و برگزاری میز خدمت، در برگزاری هرچه باشکوه‌تر نماز جمعه همکاری کنند.

دهقان‌زاده همچنین به موضوع مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی تقدیر و تشکر نمود. وی همچنین به رئیس جمهور منتخب تبریک گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

در پایان، فرماندار بردسکن بر اهمیت پاسخگویی به مردم و برخورد مناسب با ارباب‌رجوع تاکید کرد و به موضوع بحران آب نیز اشاره نمود.

جدیدترین اخبار را در مجله خبری مسیر آنلاین مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *