قطع برق 30 اداره پرمصرف دیگر در تهران به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف

اداره برق تهران در راستای اجرای طرح‌های کاهش بار شبکه و تامین برق مورد نیاز بخش خانگی، اقدام به قطع برق 30 دستگاه اداری پرمصرف در سطح شهر کرد.

این اقدام به دنبال عدم توجه این ادارات به مصوبه هیات وزیران مبنی بر لزوم همراهی مشترکان اداری در اجرای طرح‌های مدیریت مصرف برق و خودداری از کاهش مصرف صورت گرفته است.

بر اساس اعلام شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، مراکز رصد و پایش این شرکت به صورت لحظه‌ای وضعیت مصرف برق تمامی مشترکان اداری پایتخت را با استفاده از کنتورهای هوشمند و همچنین بازدیدهای میدانی رصد می‌کنند.

در همین راستا، به تمامی مشترکان اداری شهر تهران اخطار داده شده است که در صورت عدم رعایت الگوی مصرف و عدم کاهش مصرف برق، با قطع برق و ارسال اسامی آنها به استانداری تهران و مراجع نظارتی مربوطه مواجه خواهند شد.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که در پیک مصرف تابستان، نیاز به برق در کشور به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد و مدیریت مصرف، به ویژه در بخش اداری، نقشی اساسی در تامین برق مورد نیاز بخش‌های خانگی و صنعتی ایفا می‌کند.

قطع برق ادارات پرمصرف می‌تواند به عنوان یک هشدار و زنگ خطر برای سایر ادارات و سازمان‌ها عمل کند تا نسبت به کاهش مصرف برق خود اقدام کنند.

با رعایت الگوی مصرف برق توسط همه آحاد جامعه، می‌توانیم در گذر از پیک تابستان بدون خاموشی از نعمت برق بهره‌مند شویم.

جدیدترین اخبار را در مجله خبری مسیر آنلاین مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *