مبلغ دستمزد سرمربی خارجی استقلال فاش شد

## سرمربی جدید استقلال: چالش بزرگ، اما انگیزه ای قوی

باشگاه استقلال در هفته گذشته، با “استیون موسیمانه” برای هدایت این تیم به توافق رسید. این مربی باتجربه، که پیش از این هدایت تیم‌هایی چون الاهلی، الوحده و ابها را بر عهده داشته، حالا برای چالش جدیدی آماده شده است.

موسیمانه با سابقه مربیگری در فوتبال خاورمیانه، به خوبی با این منطقه آشناست. او قرار است سالیانه ۸۵۵ هزار دلار دستمزد دریافت کند و در قراردادش بندهای پاداش به ارزش ۱۵۰ هزار دلار نیز گنجانده شده است.

این مربی آفریقایی جنوبی در گفتگو با رسانه‌ها اشتیاق خود را برای این چالش جدید نشان داده است. او با اشاره به تاریخچه درخشان استقلال می‌گوید: “استقلال یک باشگاه قدرتمند با افتخاراتی درخشان در فوتبال منطقه است. دو ستاره قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا روی لوگوی پیراهن آنها، نشان دهنده جایگاه این باشگاه است. آنها علاوه بر قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا، در سال ۲۰۲۲ نیز قهرمان لیگ ایران شده‌اند و هواداران آنها مشتاق موفقیت دوباره هستند. با وجود چالش‌های پیش رو، ما افتخار می‌کنیم که برای بازسازی این تیم بزرگ مسئولیت پذیرفته‌ایم.”

استقلال در حال حاضر در جایگاه یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر ایران قرار دارد و هشت امتیاز از هفت بازی به دست آورده است. این تیم در فصل گذشته با یک امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس، نایب قهرمان لیگ برتر شد. استقلال همچنین رکورد درخشان ۹ قهرمانی در لیگ ایران و هفت قهرمانی در جام حذفی را در اختیار دارد.

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *