مترو تهران گامی دیگر در مسیر تعالی: دریافت گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از دریافت گواهینامه‌های ذیل سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) در این شرکت برای اولین بار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا محمدنژاد با اشاره به کسب این گواهینامه‌ها در سه سیستم مدیریتی منطبق بر استانداردهای جهانی ISO، اظهار داشت: این دستاورد شامل سیستم مدیریت کیفیت منطبق بر استاندارد ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵، سیستم مدیریت زیست‌محیطی منطبق بر استاندارد ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ و سیستم مدیریت ایمنی و سلامت شغلی منطبق بر استاندارد ISO ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸ می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اخذ این گواهینامه‌ها نشان از تعهد، همدلی، تلاش و تجربه کارکنان مترو در عرصه‌های مختلف دارد، تصریح کرد: دریافت این گواهینامه‌ها، آغاز فصلی نو در جهت ارتقای سطح کیفی خدمات، حفظ محیط‌زیست و ارتقای ایمنی و سلامت شغلی در این شرکت است.

محمدنژاد در ادامه خاطرنشان کرد: تمام مدیران این شرکت باید با سرلوحه قرار دادن خط‌مشی سیستم مدیریت یکپارچه و مشارکت فعال در کمیته‌های بهبود و ممیزی‌های آینده، در حفظ و ارتقای این دستاورد ارزشمند یاری‌رسان باشند.

این اقدام مهم، نشان‌دهنده عزم جدی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در راستای ارتقای سطح عملکرد و ارائه خدمات باکیفیت‌تر به شهروندان است.

بدون شک، دریافت این گواهینامه‌ها نقطه عطفی در تاریخ مترو تهران محسوب می‌شود و می‌تواند الگویی برای سایر سازمان‌ها و نهادها در مسیر تعالی و ارتقای عملکرد باشد.

امیدواریم شاهد تداوم این روند مثبت در مترو تهران و سایر بخش‌های حمل و نقل عمومی کشور باشیم.

جدیدترین اخبار را در مجله خبری مسیر آنلاین مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *