محمود فکری پس از مصاحبه جنجالی بالاخره سکوتش را شکست

## محمود فکری: از حرف‌هایم در مورد استقلال پشیمانم

محمود فکری، سرمربی سابق استقلال، پس از جنجال‌هایی که به دلیل صحبت‌هایش در مورد مدیران این تیم به وجود آمد، در گفتگویی با رسانه‌ها از صحبت‌های خود ابراز پشیمانی کرد. او تاکید کرد که هرگز قصد نداشت با سخنانش احساسات هواداران فوتبال را جریحه‌دار کند.

فکری در مصاحبه‌ای که پس از پیروزی تیم مس شهر بابک مقابل سایپا (تیم سابقش) انجام داد، به شدت از اتفاقاتی که در دوران مربیگری‌اش در استقلال رخ داده بود، ابراز ناراحتی کرد. او با لحنی تند گفت: “من در استقلال تجربه تلخی داشتم که هیچکس دیگری آن را تجربه نکرده است.”

این صحبت‌ها با واکنش‌های منفی بسیاری از سوی رسانه‌ها و هواداران فوتبال روبرو شد. بسیاری از هواداران استقلال معتقد بودند که فکری باید از حرف‌های خود در مورد این تیم و مدیرانش عذرخواهی کند.

فکری در ادامه صحبت‌های خود از نحوه بیان سخنانش در مصاحبه قبلی معذرت خواهی کرد و گفت: “من قصد توهین یا اهانت به هیچ شخص یا گروهی را نداشتم و هدفم فقط بیان صادقانه تجربیات تلخ خودم در استقلال بود. از اینکه سخنان من باعث رنجش احساسات هواداران شده است، عذرخواهی می کنم.”

او در مصاحبه قبلی خود به طور مستقیم به موضوع مربی همجنس گرا اشاره نکرده بود، اما جمله “مدیران استقلال دنبال مربی همجنس گرا نباشند” که او در آن مصاحبه به کار برده بود، با واکنش های شدیدی از طرف مخالفان همجنسگرایی روبرو شد.

به دنبال این جنجال‌ها، فدراسیون فوتبال به طور موقت او را از فعالیت در حوزه مربیگری محروم کرد. هرچند احتمال می‌رود محرومیت موقت او به زودی پایان یابد، اما واکنش های منفی به سخنان او می تواند اثرات منفی روی حضور او در حوزه مربیگری داشته باشد.

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *