مدیرعامل استقلال به قرارداد 120 میلیاردی رامین رضاییان واکنش نشان داد

## راز قرارداد رامین رضاییان و استقلال؛ 35 میلیارد تومان و نه بیشتر!

انتقال رامین رضاییان، از ستاره های سابق پرسپولیس به استقلال، در تابستان امسال، با سروصدا و حاشیه های فراوان همراه بود. اما این بار، جنجال جدیدی در خصوص قرارداد این بازیکن در آستانه دیدار حساس آبی پوشان با النصر عربستان، به راه افتاده است.

طبق اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال، رقم قرارداد رضاییان با استقلال، 35 میلیارد تومان اعلام شده است. اما انتشار این خبر، با واکنش های متفاوتی از سوی رسانه ها و هواداران روبرو شده است. بعضی از رسانه ها با انتشار تصویری از اسناد مالی، ادعا کردند که رقم قرارداد رضاییان 70 یا حتی 120 میلیارد تومان است!

این ادعاها با واکنش تند مدیرعامل استقلال، فرشید سمیعی، مواجه شده است. سمیعی تاکید کرده که رقم 35 میلیارد تومان، کل مبلغ قرارداد رامین رضاییان است و هیچ رقم دیگری در این خصوص وجود ندارد.

انتشار این خبر، به خصوص در آستانه بازی مهم استقلال با النصر، با توجه به اینکه این اسناد از 12 روز پیش در سامانه کدال منتشر شده بود، تعجب بسیاری را بر انگیخته است. به نظر می رسد هدف از این حاشیه سازی، ایجاد فشار روانی بر استقلال و رامین رضاییان در آستانه این بازی حساس است.

در هر صورت، واقعیت این است که رقم قرارداد رضاییان با استقلال 35 میلیارد تومان است و انتشار ادعاهای غیر واقعی در این زمینه، فقط حاشیه ای برای این انتقال پر حاشیه ایجاد کرده است.

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *