ممنوع الحضوری باران کوثری در میزگرد «شهر خاموش»

## باران کوثری: شجاع در قاب شهر خاموش، ممنوع در دنیای سینما

احمد بهرامی، کارگردان فیلم “شهر خاموش”، در گفتگویی در خصوص ساخت این فیلم، از شجاعت باران کوثری در اجرای یکی از صحنه‌های خطرناک فیلم سخن گفت. بهرامی با اشاره به اینکه در ابتدا به استفاده از بدلکار برای این صحنه فکر می‌کرد، گفت: “باران در موقعیتی خطرناک ایستاد و با شجاعت این صحنه را دوباره و دوباره اجرا کرد.”

بهرامی در ادامه با ابراز تاسف از ممنوعیت فعالیت و حضور باران کوثری در دنیای سینما، افزود: “متاسفانه امروز باران کوثری نه تنها ممنوع الکار است، بلکه حتی حضور در محافل سینمایی هم برای او ممنوع شده است.”

او در مورد طراحی پوسترهای فیلم نیز گفت: ” سه طرح پوستر را برای فیلم آماده کردیم که متاسفانه از سوی ارشاد رد شد و در نهایت به یک پوستر دیگر رسیدیم که حتی بیلبوردهای فیلم را نیز از دست دادیم.”

بهرامی با اشاره به حضور باران کوثری در فیلم “شهر خاموش” و تاثیرگذاری آن در جذب مخاطبان، گفت: ” حضور باران در این فیلم یکی از بازی های برجسته او محسوب می‌شود. او برای مخاطبان چهره آشناتری است و با حضورش می تواند مخاطبان را به تماشای چنین آثاری بیشتر ترغیب کند. ”

طهماسبی، از دیگر عوامل فیلم، در این گفتگو به اهمیت حضور چنین چهره هایی در سینما اشاره کرد و گفت: “حتی حضور چنین چهره هایی در آثار اینچنینی از حضورشان در تئاتر هم مهمتر است. بسیاری از مخاطبان سینما فیلم خود را بر اثر بازیگران انتخاب می کنند.”

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *