نارضایتی ورزشکار تیم ملی: رکوردهای ما نادیده گرفته شده‌اند

## نجمه خدمتی: چرا به المپیک نرفتم؟

نجمه خدمتی، تیرانداز باسابقه تیم ملی، در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون تیراندازی به سوالات خبرنگاران در خصوص عدم حضورش در المپیک توکیو پاسخ داد.

او با اشاره به آغاز اردوهای جدید تفنگ از فردا، ابراز خوشحالی از دعوت شدن به اردو و انتخاب کادر فنی جدید کرد و گفت: “امیدوارم با حضور این مربیان حرفه‌ای و با توجه به رکوردها، نتایج خوبی در آینده کسب کنیم”.

خدمتی تاکید کرد که “تجهیزات و کادر فنی در تیراندازی نقشی کلیدی دارند”. او با اشاره به اینکه “رکوردهای من در 5 سال گذشته به طور کامل ثبت شده است”، نسبت به انتخاب ملی‌پوشان بر اساس رکوردها ابراز امیدواری کرد.

این تیرانداز باسابقه در خصوص غیبت خود در المپیک توکیو گفت: “به عنوان ورزشکاری که 13 سال ملی‌پوش بوده ام، گاهی اوقات شاهد نادیده گرفته شدن رکوردهایم بوده‌ام و دلیل عدم اعزام یا جایگزین شدن من برای من نامشخص است”. او به صراحت اعلام کرد که “امیدوارم این اتفاقات دیگر تکرار نشوند”.

خدمتی به رکوردهای خوب خود یک ماه قبل از المپیک اشاره کرد و گفت: “با وجود رکوردهای خوبی که کسب کردم، متاسفانه نتوانستم به المپیک راه پیدا کنم”.

او در خصوص عدم کسب سهمیه المپیک در بازی‌های آسیایی اندونزی، گفت: “در این مسابقات، با وجود قرار گرفتن در جایگاه دوم، به دلیل نظر مربی، به عنوان ذخیره مجبور به تیراندازی شدم و نتوانستم به فینال راه پیدا کنم و برای کسب سهمیه تلاش کنم”. خدمتی در ادامه سوالات بی‌پاسخ در خصوص عدم اعزام به کره و حضور تیراندازانی با رکوردهای پایین‌تر از خود را مطرح کرد.

این ورزشکار با اشاره به سختی کسب سهمیه المپیک، به فینالیست شدن خود در کمتر از دو ماه بعد از بازی‌های آسیایی اشاره کرد و گفت: ” متاسفانه سهمیه‌ها قبلاً به دیگران اختصاص داده شده بود و من نتوانستم سهمیه بگیرم”.

خدمتی عدم حضور خود در مسابقات مونیخ که برای به‌روزرسانی تجهیزات مهم بود را نیز مورد انتقاد قرار داد. او گفت: “با وجود نداشتن مشکل بودجه و اعزام تیم مردان، اعزام من صورت نگرفت”.

او در پایان گفت: ” فرصت‌ها برنمی‌گردند که من به المپیک بروم، اما حق خودم می‌دانم که پاسخ را بدانم”. نجمه خدمتی با اشاره به سال‌ها تلاش و کسب نتایج خوب در تفنگ زنان و قرار گرفتن همیشه در بین سه نفر اول، با بیان اینکه ” هیچ ارفاقی به من نشده است”، خواستار پاسخگویی فدراسیون و کادر فنی در خصوص عدم اعزام خود شد.

او در پایان با اشاره به خرید تفنگ شخصی به هزینه 350 میلیون تومان برای حضور در مسابقات، از عدم اعزام به مسابقات مونیخ و از دست رفتن فرصت حضور در این مسابقات ابراز تاسف کرد.

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *