واکنش جنیفر لوپز به ازدواج مجدد

## جنیفر لوپز: “تنهایی را دوست دارم و از آن نمی ترسم”

جنیفر لوپز، خواننده و بازیگر مشهور هالیوودی، پس از جدایی از بن افلک، در مصاحبه‌ای با “نیکی گلیزر” از احساس هیجان و شادی‌اش برای زندگی به تنهایی سخن گفته است. او می‌گوید: “حالا از اینکه به تنهایی زندگی کنم، هیجان‌زده هستم. حقیقتاً دنبال هیچکس نیستم. به این خاطر که بعد از همه این سال‌ها، همه چالش‌ها و موفقیت‌ها، چه می‌توان کرد جز اینکه به تنهایی پرواز کنی؟”

او که به تازگی از ازدواج دومش با بن افلک پس از دو سال جدایی خبر داده، در مورد شایعات و حواشی زندگی شخصی‌اش می‌گوید: “می‌دانم که همه چیز راجع به من چه نوشته و چه گفته‌اند، و همه گمانه‌زنی‌ها درباره من، شخصیت من را نمایانگر نیست. خیلی وقت پیش این را یاد گرفتم. و شبکه‌های اجتماعی، چون خیلی بعد از اینکه من به چشم عموم آمدم، به وجود آمدند، مانند دیگران جدی‌اش نمی‌گیرم.”

لوپز در ادامه به این نکته تاکید می‌کند که: “می‌دانم که انسان خوبی هستم. می‌دانم که مادر خوبی هستم. می‌دانم که دوستانم چه کسانی هستند. می‌دانم که آنها از شخصیت من آگاهند. پدرم، مادرم و همه این افراد. اگر می‌خواهید عمر طولانی و موفقی در حرفه داشته باشید، باید یاد بگیرید که چطور با این بخش از کار کنار بیایید. برخی شما را دوست خواهند داشت، برخی شما را درک نخواهند کرد و برخی فقط می‌خواهند از شما متنفر باشند، و هیچکدام واقعا مهم نیست. آنقدر تلاش کردم و ببینید به کجا رسیدم، اما بعد مثل این بود که تمام دنیای لعنتی من منفجر شده باشد.”

لوپز با بیان اینکه در ابتدا ترس و دلتنگی را تجربه کرده، اما به سرعت آن را کنار گذاشته است، می‌گوید: “کمی عجیب، غریب و ترسناک است. حس غم‌انگیزی دارد. حس پریشانی دارد. اما وقتی به آن احساسات فکر می‌کنم و به خودم می‌گویم: ‘این چیزها من را نابود نمی‌کند’، در واقع می‌بینم که می‌توانم به تنهایی خوشبختی را حس کنم. رابطه داشتن من را تعریف نمی‌کند. نمی‌توانم خوشبختی را در دیگران جستجو کنم. باید درون خودم خوشبخت باشم. قبلاً می‌گفتم که انسان خوشبختی هستم، اما هنوز دنبال چیزی یا کسی بودم. اما حالا می‌گویم: “نه، در واقع حالم خوب است.”

بن افلک و جنیفر لوپز در تابستان ۲۰۲۲ برای دومین بار ازدواج کردند و یک ماه بعد مراسم مجللی با حضور ستارگان پرشمار برای این ازدواج برگزار کردند. لوپز در ۲۰ اوت امسال رسماً از بن افلک درخواست طلاق کرد.

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *