واکنش سهرابیان به تتوی جنجالی دستش

## آرمین سهرابیان: “من یک تتو دارم، وای به حال شما!”

آرمین سهرابیان، مدافع سابق استقلال، حاشیه های جدیدی را در دنیای فوتبال ایجاد کرد. این بازیکن پس از خروج ناگهانی از جمع آبی پوشان و انتقال به تیم نساجی مازندران، به دلیل یک تتو جنجالی در مرکز توجه قرار گرفت.

سهرابیان در گفتگویی با فوتبال 360 درباره این موضوع گفت: ” من روی پایم یک تتو از یک شخصیت فیلم به نام “ومپایر” دارم. من یک جای دیگر هم عکس بازیگران را دارم و دوست داشتم و زدم. آمدند گفتند شیطان و هزار و یک قصه اما وقتی نمی دانید فلسفه و داستانش را نمی دانید چرا صحبت می کنید؟ اصلا شیطان پرستی و این حرف ها چیست؟ من روی دستم “الله” دارم و کاش اول بیایید صحبت کنید. من روحم از آن ها خبر نداشتم. من به آقا رضا هم گفتم پاک کن و ایشان هم پاک کرد اما وایرا ل شد و داستان شد. من این تتو را 4-3 ماهه است که زدم و سر تتو هم قراردادم قسخ نشد. من عذرخواهی کردم و تعهد دادم. اصلا محرومیت هم نداشتم. ”

او در مورد حضور خود در کمیته اخلاق گفت: ” رفتم و گفتند این چه چیزی است؟ گفتم برای این فیلم و سریال است و تعهد دادم. قرار شد پاکش کنم. بعضی ها هم صحبتشان درست بود و قبول کردم که اشتباه کردم. من برای همین عذرخواهی کردم. ”

سهرابیان همچنین درباره عکس منتشر شده از او و بالا بردن شرت ورزشی خود گفت: ” من سر تمرین هم همین هستم و عادتم است. به خاطر بلندی شرت ورزشی و گرمی مقداری آن را بالا می دهیم و اصلا نمی دانستم که می خواهد عکس بگیرد. من هزار جای دیگر هم تتو دارم ولی چه دلیلی دارد آن را نشان دهم. من نمی دانستم این میزان داستان ساز می شود و این تتو هم واقعا در حدی نبود که این میزان وایرا ل شود. ”

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *