وضعیت کاروان ایران در جدول مدال‌ها در پایان روز دوازدهم المپیک ۲۰۲۴

بر اساس گزارش خبرنگار مهر، کاروان ورزشی ایران در پایان روز دوازدهم بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس توانست با کسب عنوان قهرمانی محمدهادی ساروی در رشته کشتی فرنگی به نخستین مدال طلای خود دست پیدا کند. همچنین مبینا نعمت‌زاده نیز در رشته تکواندو موفق به کسب مدال برنز شد.

در مجموع، کاروان ورزشی ایران تاکنون موفق به کسب ۳ مدال (۱ طلا و ۲ برنز) شده است و در جایگاه چهل و سوم جدول توزیع مدال‌ها قرار دارد.

در صدر جدول رده‌بندی مدال‌ها، کاروان ورزشی آمریکا با ۲۷ مدال طلا قرار دارد. چین با ۲۵ طلا، استرالیا با ۱۸ طلا و فرانسه با ۱۳ طلا در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

این نتایج نشان می‌دهد که کاروان ورزشی ایران عملکرد قابل قبولی را تاکنون در المپیک ۲۰۲۴ پاریس داشته است. امیدواریم که ورزشکاران ایرانی در روزهای آینده نیز بتوانند به موفقیت‌های بیشتری دست یابند.

جزییات بیشتری درباره جدول مدال‌ها در المپیک ۲۰۲۴

در روز دوازدهم بازی‌ها در مجموع ۲۱ مدال طلا توزیع شد. در پایان این روز، کاروان ورزشی آمریکا با ۲۷ مدال طلا در صدر ایستاد. چین با ۲۵ طلا، استرالیا با ۱۸ طلا و فرانسه با ۱۳ طلا در رده‌های بعدی قرار دارند.

در مجموع تاکنون ۸۰ کشور موفق به کسب مدال شده‌اند. آمریکا در مجموع ۹۴ مدال کسب کرده است و در آستانه ۱۰۰ مدالی شدن قرار دارد.

جدیدترین اخبار را در مجله خبری مسیر آنلاین مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *