ویزا کانادا امیرعباس گلاب صادر نشد

## کنسرت سیامک عباسی و امیرعباس گلاب در کانادا لغو شد: آیا این بار هم حاشیه ها به کمک آمدند؟

سیامک عباسی و امیرعباس گلاب، دو خواننده محبوب، برنامه ریزی کرده بودند تا در تورنتو و ونکوور در کانادا کنسرت مشترکی برگزار کنند. این کنسرت که قرار بود در مهر ماه برگزار شود، با استقبال پرشور مخاطبان ایرانی در کانادا مواجه شده بود.

اما به نظر می رسد حواشی و اتفاقات همیشه همراه این دو خواننده باشند. دو روز مانده به کنسرت، سیامک عباسی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود، از لغو کنسرت خبر داد. او با اشاره به عدم صدور ویزای یکی از خوانندگان از سوی اداره مهاجرت کانادا، از مخاطبان عذرخواهی و قول داد که تاریخ جدیدی برای برگزاری کنسرت اعلام خواهد شد.

اما نکته جالب اینجاست که عباسی در این پیام به صراحت نگفته بود که ویزای خودش صادر نشده یا ویزای امیرعباس گلاب؟ این ابهام موجب شروع گمانه زنی ها و حدس و گمان ها درباره هویت خواننده ای که ویزای او صادر نشده بود، شد.

با توجه به حاشیه هایی که امیرعباس گلاب در سال های گذشته با آنها مواجه بوده است، احتمال صادر نشدن ویزای او بیشتر به نظر می رسید. اما شب گذشته امیرعباس گلاب با انتشار یک ویدیو حرف آخر را زد. او با تایید صدور ویزای سیامک عباسی، اعلام کرد که این خود او است که ویزای او صادر نشده است. به این ترتیب کنسرت این دو خواننده به دلیل عدم صدور ویزای امیرعباس گلاب لغو شد.

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *