پرسپولیس در پی شکایت از خارجی‌ها به فیفا است!

## پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به دلیل بدهی به بازیکنان خارجی بسته شد

باشگاه پرسپولیس در هفته‌های اخیر با چالش‌های متعددی در خصوص پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی خود مواجه شده است. این چالش‌ها منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم شده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که باشگاه پرسپولیس در سه پرونده مرتبط با دیاباته، پریرا و نبیل باهویی محکوم شده است. باشگاه پرسپولیس پرونده دیاباته و پریرا را به دادگاه عالی ورزش (CAS) ارجاع داده است، اما در پرونده باهویی حکم قطعی صادر شده و به دلیل عدم پرداخت این بدهی، پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته شده است.

گفته می‌شود که مدیران باشگاه پرسپولیس به طور عمدی به دنبال آن هستند که بازیکنان و مربیان خارجی که از این باشگاه طلبکار هستند، شکایت خود را به فیفا ارسال کنند تا بتوانند با استفاده از مطالبات خود نزد فیفا، پول طلبکاران را پرداخت کنند.

باشگاه پرسپولیس به دلیل حضور چند بازیکن خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، حدود ۸۰۰ هزار دلار پاداش از فیفا دریافت کرده است، اما به دلیل تحریم‌ها قادر به دریافت این پول نیست. فیفا در این شرایط، پس از صدور آرای کمیته وضعیت خود، از طریق مطالبات باشگاه‌ها، پول طلبکاران را پرداخت می‌کند.

در پرونده باهویی، باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به فیفا، خواستار پرداخت بدهی ۲۰۰ هزار دلاری به این بازیکن از طریق مطالبات خود نزد فیفا شده است.

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *