حکم استیناف به نفع فجر سپاسی !

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص دیدار جنجالی تیم‌های فجرسپاسی و آبی‌پوشان جنوب صادر کرد و نماینده شیراز را برنده این دیدار اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی لغو دیدار این دو تیم به دلیل عدم همکاری باشگاه آبی‌پوشان جنوب در آماده‌سازی ورزشگاه تختی اهواز، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به برگزاری مجدد این دیدار در زمین بی‌طرف و همچنین جریمه نقدی باشگاه استقلال خوزستان داده بود.

باشگاه استقلال خوزستان به این رای اعتراض کرد و پرونده به کمیته استیناف ارجاع شد.

کمیته استیناف پس از بررسی مدارک و مستندات، رای کمیته انضباطی را تایید کرد و با اعلام نتیجه 3 بر صفر به سود فجرسپاسی، آبی‌پوشان جنوب را بازنده این دیدار اعلام کرد.

همچنین باشگاه استقلال خوزستان به پرداخت 500 میلیون ریال جریمه نقدی و خسارت به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال و تیم فجرسپاسی محکوم شد.

این رای قطعی است و آبی‌پوشان جنوب حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب می‌کند.

این دیدار که در هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال برگزار شد، به دلیل عدم حضور تیم آبی‌پوشان جنوب در زمین مسابقه، با حکم داور نیمه‌تمام ماند و فجرسپاسی 3 بر صفر برنده اعلام شد.

باشگاه استقلال خوزستان که از این نتیجه ناراضی بود، به رای داور معترض شد و پرونده به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع شد.

حال با رای قطعی کمیته استیناف، فجرسپاسی 3 امتیاز این دیدار را کسب کرد و در جدول رده بندی صعود کرد.

این رای می‌تواند نقطه عطفی در لیگ دسته اول فوتبال باشد و درس عبرتی برای سایر تیم‌ها باشد که نسبت به تعهدات خود در قبال برگزاری مسابقات پایبند باشند.

جدیدترین اخبار را در مجله خبری مسیر آنلاین مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *