کامران قاسم‌پور طلایی شد؛ مقتدرانه در جام متئو پلیکونه

کامران قاسم‌پور، کشتی‌گیر وزن 92 کیلوگرم ایران، با اقتدار در جام متئو پلیکونه ایتالیا به مدال طلا دست یافت.

قاسم‌پور در این مسابقات که در شهر ساساری ایتالیا برگزار شد، در گروه پنج نفره و به صورت دوره‌ای به مصاف حریفان خود رفت و با کسب تمامی پیروزی‌ها، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

او در اولین مبارزه خود با نتیجه 10 بر صفر از سد واسیلی گوچینی از ایتالیا گذشت. در دومین دیدار نیز با حساب 11 بر صفر آیون دمیان از مولداوی را مغلوب کرد.

قاسم‌پور در سومین کشتی خود به دلیل عدم حضور سدریک ولا از مالت، بدون نیاز به مبارزه پیروز شد و در نهایت در دیدار فینال نیز با نتیجه 10 بر صفر فرانچسکو گورگونه از ایتالیا را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

این سومین مدال طلای متوالی قاسم‌پور در سال جاری است. او پیش از این در مسابقات جام جهانی و ریسمان دراز نیز به مقام قهرمانی رسیده بود.

قاسم‌پور که یکی از مدعیان اصلی کسب مدال طلا در المپیک 2024 پاریس محسوب می‌شود، با این قهرمانی بار دیگر توانایی‌های خود را به اثبات رساند.

جام متئو پلیکونه یکی از معتبرترین مسابقات کشتی آزاد در سطح جهان است و هر ساله با حضور برترین کشتی‌گیران از سراسر دنیا برگزار می‌شود.

کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات می‌تواند سکوی پرتابی برای قاسم‌پور در مسیر رسیدن به طلای المپیک باشد.

ضمن تبریک این مدال ارزشمند به کامران قاسم‌پور و کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد ایران، برای این ملی‌پوش در ادامه مسیر و میادین آتی آرزوی موفقیت می‌کنیم.

جدیدترین اخبار را در مجله خبری مسیر آنلاین مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *