زمان فراخوان جدید جذب اعضای هیات علمی مشخص شد: مرداد یا شهریور ماه

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از برگزاری فراخوان جذب اعضای هیات علمی در مرداد یا شهریور ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر روح الله سهرابی با بیان اینکه فراخوان جذب اعضای هیات علمی در سال 1403 با تاخیر مواجه نشده است، گفت: جذب اعضای هیات علمی معمولا هر سال در دو نوبت شهریور و بهمن ماه انجام می شود، اما مقدماتی دارد و در حال حاضر آماده انجام آن هستیم و منتظر هماهنگی با سازمان اداری استخدامی هستیم.

وی با اشاره به اینکه در این دوره ملاحظاتی برای تعیین سهمیه مطلوب برای هیات علمی در هر کد رشته محل لحاظ شده است، افزود: درخواست بارگذاری اطلاعات مورد نیاز توسط دانشگاه ها تا اواخر خرداد ماه انجام شد و پس از آن بررسی اعتبار اطلاعات وارد شده و اعمال ملاحظاتی مانند داشتن رشته، نسبت های استاد به دانشجو، نرخ بازنشستگی اساتید، برنامه راهبردی دانشگاه و آمایش آموزش عالی در دو هفته اخیر انجام گرفته است.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه جذب اعضای هیات علمی منطبق با آمایش آموزش عالی اعمال شده است، گفت: همچنین هماهنگی بحث سهمیه ها با سازمان اداری استخدامی کشور را داریم که باید نهایی شود. با همه اینها امیدواریم فراخوان دیرتر از سال گذشته برگزار نشود.

دکتر سهرابی در پایان تاکید کرد: از طرف مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کار انجام شدنی بوده و ان شاالله فرایند اعلام و اجرای فراخوان با هماهنگی سایر واحدها و سازمان های ذیربط صورت خواهد پذیرفت.

جدیدترین اخبار را در مجله خبری مسیر آنلاین مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *