حضور پرشور مردم خراسان شمالی در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ انتقاد از عدم حضور مدیران استانی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل محمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن اعلام آمار بالای شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته، از عدم حضور مدیران استانی در برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی انتقاد کرد.

وی با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه، رهبر جنبش مقاومت اسلامی، بر لزوم تداوم راه مقاومت تاکید کرد و افزود: “خون‌هایی که ریخته می‌شود بی پاسخ نخواهد ماند و دشمنان فکر می‌کنند ریختن این خون‌ها می‌تواند جبهه مقاومت را تضعیف کند.”

حجت الاسلام محمدی همچنین از برگزاری موفق مراسم‌های مختلف در سطح استان خبر داد و اعلام کرد که تا یک ماه آینده ساختمان اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افتتاح خواهد شد.

آمار قابل توجه شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اعلام کرد که در سال گذشته بیش از ۱۱۰ هزار نفر در راهپیمایی ۲۲ بهمن در مرکز استان و بالغ بر ۱۳ هزار و ۶۰۰ نفر در کل استان شرکت کرده‌اند. همچنین، در طول یک سال گذشته ۵۶۵ برنامه مختلف با حضور بیش از ۷۶۶ هزار نفر در استان برگزار شده است.

انتقاد از عدم حضور مدیران استانی

حجت الاسلام محمدی به صراحت از عدم حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران استانی در برنامه‌ها و اجتماعات مردمی انتقاد کرد و اظهار داشت که انتظار می‌رود مدیران در اینگونه برنامه‌ها حضور فعال داشته باشند. وی همچنین کمیته امداد امام خمینی (ره) را به عنوان دستگاه برتر در حوزه مشارکت در مناسبت‌های مختلف معرفی کرد.

اهمیت حضور مردم و مسئولان در برنامه‌های ملی

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و سایر برنامه‌های ملی نشان از تعهد و دلبستگی مردم به انقلاب اسلامی دارد. از سوی دیگر، حضور مسئولان در اینگونه برنامه‌ها، علاوه بر نشان دادن اهمیت این رویدادها، می‌تواند به تقویت روحیه همکاری و همدلی بین مردم و مسئولان کمک کند.

نتیجه‌گیری

به نظر می‌رسد که خراسان شمالی با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و حضور پرشور مردم، در حفظ و تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش فعالی ایفا می‌کند. با این حال، عدم حضور برخی از مسئولان در این برنامه‌ها، جای سوال دارد و انتظار می‌رود که با رفع این مشکل، شاهد مشارکت بیشتر مسئولان در برنامه‌های ملی باشیم.

جدیدترین اخبار را در مجله خبری مسیر آنلاین مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *