رئال مادرید با درخشش امباپه، سوپرجام اروپا را فتح کرد

تیم کهکشانی با پیروزی مقابل آتالانتا به رکورد جدیدی در تاریخ رقابت‌های سوپرجام اروپا دست یافت.

در دیداری جذاب و پرشور، رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر آتالانتا قهرمان لیگ اروپا را شکست داده و برای ششمین بار قهرمان سوپرجام اروپا شود. این دیدار در ورزشگاه ملی ورشو برگزار شد و هواداران دو تیم جو بسیار گرمی را در ورزشگاه ایجاد کردند.

در نیمه نخست، بازی با احتیاط از سوی هر دو تیم دنبال شد و موقعیت‌های گلزنی چندانی ایجاد نشد. اما در نیمه دوم، رئال مادرید با نمایش قدرتمندانه خود بر بازی مسلط شد. فدریکو والورده در دقیقه ۵۹ با یک ضربه دقیق دروازه آتالانتا را باز کرد. در ادامه، کیلیان امباپه که در اولین بازی خود برای رئال به میدان رفته بود، با گلزنی در دقیقه ۶۸ کار را برای حریف تمام کرد.

جود بلینگام، ستاره جوان رئال مادرید، که نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت، به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. پاس گل هر دو گل رئال مادرید از روی پای این بازیکن انگلیسی ارسال شد.

رکوردشکنی‌های تاریخی

  • رئال مادرید با ۶ قهرمانی، پرافتخارترین تیم تاریخ سوپرجام اروپا شد.
  • لوکا مودریچ با کسب ۲۷ عنوان قهرمانی، به تنهایی پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید شد.
  • کارلو آنچلوتی در کنار میگل مونوز با ۱۴ قهرمانی، به پرافتخارترین سرمربی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد.
  • کارلتو با ۵ عنوان قهرمانی، بالاتر از پپ گواردیولا به پرافتخارترین سرمربی تاریخ سوپرجام اروپا تبدیل شد.

این پیروزی نشان داد که رئال مادرید با خریدهای جدید خود، همچنان یکی از قدرتمندترین تیم‌های فوتبال اروپا است. کارلو آنچلوتی نیز با تاکتیک‌های هوشمندانه خود، توانست تیمش را به موفقیت برساند.

نتیجه‌گیری

پیروزی رئال مادرید مقابل آتالانتا در سوپرجام اروپا، نشان از قدرت بالای این تیم در آغاز فصل جدید دارد. با درخشش ستاره‌های جوان و باتجربه، رئال مادرید امیدوار است بتواند در فصل جدید نیز به موفقیت‌های بیشتری دست یابد.

جدیدترین اخبار را در مجله خبری مسیر آنلاین مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *