وکیل بیرو ادعا می کند که حکم عادلانه نیست

## بیرانوند محکوم شد: یک حکم عجیب در فضایی مبهم!

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تراکتور، به دلیل فسخ قرارداد با پرسپولیس به چهار ماه محرومیت تعلیقی و پرداخت ۲۰ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شد. این حکم که در فضایی پر از ابهام و تحت فشار رسانه‌ای صادر شده، با واکنش شدید وکیل بیرانوند همراه بود.

مصطفی سلیمانی، وکیل بیرانوند، با اشاره به فضای رسانه‌ای پر التهاب حاکم بر این پرونده، بر این باور است که این فضا به شدت بر تصمیم‌گیری کمیته وضعیت تأثیر گذاشته است. وی معتقد است حقایق پرونده از ابتدا وارونه جلوه داده شده و همین امر به صدور حکمی ناعادلانه منجر شده است.

سلیمانی در مورد این حکم عجیب گفت: “در این پرونده ابهاماتی وجود داشت و به این رأی اعتراض خواهیم کرد. فضای رسانه‌ای در تصمیم‌گیری بسیار تأثیرگذار بود.”

او با اشاره به دو شکایت باشگاه پرسپولیس، ابتدا از بیرانوند و بار دوم از تراکتور و بیرانوند، به این نکته اشاره کرد که یک حکم برای دو دادخواست صادر شده است. او این موضوع را از عجایب دادرسی دنیای فوتبال دانست و گفت: “کمیته وضعیت باید حداقل‌ها را رعایت می‌کرد. ابتدا دادخواست باید رد می‌شد و سپس دادخواست جدیدی ارائه می‌شد. همچنین نمی‌دانم چرا کمیته وضعیت به هزینه پزشکی ایفمارک ورود نکرد.”

وکیل بیرانوند در پاسخ به اظهارات مدیرعامل پرسپولیس درباره درخواست بررسی پرونده در دادگاه عالی ورزش (CAS) گفت: “آنها حق اعتراض دارند. ما هم حق اعتراض داریم، اما فشارها باعث شده حقایق از ابتدا وارونه جلوه داده شود. اگر پرونده را در CAS مطرح کنیم، به سود ما رأی خواهند داد.”

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *