«مهمانی» ایرج طهماسب به تلویزیون می آید

## فصل نخست “مهمانی” ایرج طهماسب به پایان رسید، اما…

اولین فصل از مجموعه تلویزیونی محبوب “مهمانی” به تهیه کنندگی حسن خدادادی و نویسندگی و کارگردانی ایرج طهماسب با پخش سه قسمت جدید به پایان رسید. این سه قسمت پایانی از برنامه “مهمانی” در ساعت 21 هر شب از شبکه نسیم به روی آنتن رفت.

“مهمانی” با صداپیشگی هنرمندانی چون هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل مستجابیان، محمد شعبان پور، نازنین شعبانی و امیر ادیب و با حضور شخصیت‌های دوست‌داشتنی مثل بچه، پشه، مگسی، قیمه و… نوروز 1403 به شبکه نسیم رسید.

پخش سه قسمت پایانی “مهمانی” که به تازگی به پایان رسید، نشان از استقبال پرشور مخاطبان از این برنامه دارد. با وجود اتمام فصل نخست، خبر خوب این است که مدیر شبکه نسیم، سیدمحمدرضا خوشرو، در مصاحبه با خبرنگار تسنیم، از ادامه این برنامه تلویزیونی خبر داده است.

به گفته‌ی خوشرو، مذاکرات برای ادامه “مهمانی” در حال انجام است و تنها موضوع مالی باقی مانده است. دکور “مهمانی” که بدون هیچ تغییری باقی مانده است، نوید آغاز تولید فصل جدید در فصل زمستان یا ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز 1404 را می‌دهد.

برخی رسانه‌ها در نشست خبری مدیر شبکه نسیم، ساخت ادامه‌ی “مهمانی” را پیگیری کرده بودند. به نظر می‌رسد با توجه به استقبال پرشور مخاطبان و تلاش صاحبان برنامه، فصل دوم “مهمانی” در راه است.

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *