حباب سکه از ۱۰ میلیون تومان فراتر رفت

## سکه‌های طلا در اوج قله: حباب قیمت به اوج خود رسید

قیمت سکه امامی در روز دوشنبه، ۲۳ مهر، برای نخستین بار از مرز ۵۰ میلیون تومان عبور کرد و به قله‌ای تازه دست یافت. افزایش قیمت این سکه در روز مذکور به حدود ۶۰۰ هزار تومان رسید و همزمان حباب قیمت آن نیز به طور قابل توجهی بالا رفت.

سکه امامی در معاملات روز دوشنبه به طور متوسط ۵۰ میلیون و ۲۶۵ هزار تومان به ثبت رسید. قیمت این سکه در ساعاتی از معاملات به ۵۰ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان نیز رسید و کف قیمت آن در ۵۰ میلیون و ۱۲۵ هزار تومان تثبیت شد.

با این رشد، حباب قیمت سکه امامی به ۱۰ میلیون و ۴۱۴ هزار تومان رسید. به این ترتیب، نزدیک به یک پنجم قیمت سکه امامی را می‌توان حباب دانست.

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز در این روز به محدوده جدیدی رسید و از مرز ۴۴ میلیون تومان عبور کرد.

قیمت این سکه در روز دوشنبه به ۴۴ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان رسید و به قله جدیدی دست یافت. حباب قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم به ۴ میلیون و ۵۲۹ هزار تومان رسید که معادل تقریباً ۱۰ درصد قیمت این سکه است.

سکه نیم بهار آزادی در هفته‌های اخیر به دنبال روند صعودی قیمت طلا و سایر سکه‌ها در مسیر افزایش قرار گرفته و در روز دوشنبه ۲۳ مهر به طور تکفروشی ۲۷ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان عرضه شد. حباب قیمت سکه نیم بهار آزادی حدود هفت میلیون و ۲۵۷ هزار تومان است که معادل یک چهارم قیمت این سکه است.

قیمت سکه ربع بهار آزادی نیز در روز دوشنبه به طور تکفروشی ۱۷ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان به فروش رسید، اما ۷ میلیون و ۸۷۵ هزار تومان از قیمت این سکه، حباب است.

حباب قیمت سکه گرمی حدود ۴۰ درصد از قیمت این سکه را تشکیل می‌دهد. هر قطعه سکه گرمی در روز دوشنبه به قیمت ۸ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان به خریداران تحویل شد.

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *