سردار آزمون به انتقاد از کارشناسان پرداخت و گفت: این رفتار بی‌انصافی نسبت به تیم ملی است!

## سردار آزمون: برد تیم ملی حاصل تلاش همه ماست، نه فقط من!

پس از پیروزی قاطعانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2026، سردار آزمون، ستاره تیم ملی، با اظهارات صریح خود به انتقادات مطرح شده درباره عملکرد تیم پاسخ داد. او با تاکید بر اهمیت تلاش جمعی در این پیروزی، عنوان کرد که انتخاب به عنوان بهترین بازیکن زمین نتیجه تلاش تمامی اعضای تیم است.

آزمون در این باره گفت: “این برد حاصل زحمات همه بچه‌هاست. حتی بهترین بازیکن دنیا هم بدون هم‌تیمی‌های قوی، قادر به انجام کاری بزرگ نیست. ما شایسته این سه امتیاز بودیم و این پیروزی را به کادر فنی، بازیکنان و تمام مردم ایران تبریک می‌گویم.”

او در ادامه با اشاره به احساس غرور از پیروزی با تیم ملی، خاطر نشان کرد: “پیروزی با پیراهن تیم ملی، حس غرور خاصی به انسان می‌دهد. دیدن شادی مردم پس از برد، هیچ حسی را نمی‌توان با آن مقایسه کرد. در واقع، تمام بازیکنان تیم ملی در این مسابقه، بهترین بازیکن زمین بودند.”

مهاجم گلزن تیم ملی در مورد هماهنگی خود با مهدی طارمی، هم‌بازی و دوست قدیمی‌اش، گفت: “من و مهدی سال‌هاست که کنار هم هستیم و همدیگر را از لحاظ اخلاقی و روحی می‌شناسیم. از کادر فنی تیم ملی تشکر می‌کنم که به خوبی می‌داند چگونه از توانایی ما استفاده کند.”

سردار آزمون با اشاره به انتقادات مطرح شده درباره عملکرد تیم ملی، در واکنش به آنها صراحتا گفت: “من به چیزی جز پیروزی تیم ملی فکر نمی‌کنم. خواهش می‌کنم از کسانی به عنوان کارشناس در برنامه‌ها دعوت شود که واقعا کارشناسی را به درستی انجام دهند. ما هم می‌دانیم که برخی کارشناسان منتقد با ما مشکل دارند.”

او در ادامه با تاکید بر عملکرد قابل قبول تیم ملی در رقابت‌های انتخابی، به منتقدان گفت: “ما 10 امتیاز گرفته‌ایم و عملکردی عالی داشته‌ایم. هیچ‌کس نمی‌تواند درباره عملکرد ما حرفی بزند. فوتبال 90 دقیقه است و نمی‌توان یک بازی را بر اساس 10 دقیقه اول آن قضاوت کرد. این رفتار منتقدان، نوعی بی‌لطفی به تیم ملی است. آنها مشخصا قصد دارند از جایی ضربه بزنند! من امیدوارم این اتفاق نیفتد، چون از من تا شهریار مغانلو که همیشه به عنوان جانشین من وارد زمین می‌شود، تلاش می‌کنیم بهترین بازی را ارائه کنیم.”

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *