ژاپن موفق به ساخت سبک‌ترین لپ‌تاپ جهان شد.

## لپ‌تاپ جدید فوجیتسو: قدرتمند، سبک و با هوش مصنوعی

فوجیتسو با معرفی لپ‌تاپ FMV Zero Lifebook WU5/J3، گام بلندی در ارائه دستگاهی قدرتمند، سبک و با هوش مصنوعی برای کاربران حرفه‌ای برداشته است. این لپ‌تاپ با وزن تنها ۶۳۴ گرم، ایده‌آل برای افرادی است که به دنبال دستگاهی قابل حمل و با عملکرد بالا برای کار و سفر هستند.

WU5/J3 با ساختار فیبر کربنی خود و استاندارد نظامی MIL-STD-810H، در برابر ضربه، شوک و فشار مقاوم است و آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای افراد پرتحرک تبدیل می‌کند.

این لپ‌تاپ با بهره‌گیری از پردازنده‌های قدرتمند Intel Core Ultra 5 125U یا Intel Core Ultra 7 155U، مجهز به NPUهای تقویت‌کننده هوش مصنوعی است که شتاب سخت‌افزاری ویژگی‌های مبتنی بر این فناوری را در ویندوز 11 و آفیس 2024 افزایش می‌دهند. همچنین، WU5/J3 با ارائه گزینه‌های متنوعی برای حافظه رم (8 تا 64 گیگابایت) و حافظه SSD (256 تا 2 ترابایت) نیازهای کاربران حرفه‌ای را برآورده می‌کند.

ویژگی‌های هوش مصنوعی تعبیه شده در این دستگاه، از جمله حذف نویز، به محیطی آرام و بدون صدا در تماس‌های تصویری کمک می‌کنند. کاربران می‌توانند با استفاده از فناوری اثرانگشت یا شناسایی چهره، به سرعت دستگاه را باز کنند.

لپ‌تاپ فوجیتسو با ارائه ۲ پورت USB-A، ۲ پورت USB-C، پورت HDMI، پورت اترنت و جک هدفون، امکان اتصال به تجهیزات متنوع را فراهم می‌کند. همچنین، باتری این دستگاه با عمر 6 تا 11 ساعت، برای جلسات کاری طولانی مدت مناسب است. WU5/J3 از شارژ موبایل نیز پشتیبانی می‌کند و امکان شارژ آسان در هر مکان را برای کاربران فراهم می‌کند.

در حال حاضر، امکان پیش‌سفارش FMV Zero WU5/J3 فقط در ژاپن فراهم است. قیمت این دستگاه 197900 ین (1325 دلار) اعلام شده است.

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *