تغییر موضع بیرانوند: تحت فشار روانی اظهاراتی علیه پرسپولیس داشتم!

## بیرانوند: تحت فشار روانی بودم!

علیرضا بیرانوند، دروازه بان تراکتور، به دلیل اظهارات اخیرش در خصوص “رشوه دهی” به هیئت مدیره پرسپولیس، بار دیگر جریمه سنگین و محرومیت از حضور در یک بازی را متحمل شد.

او در گفت و گویی در خصوص آماده سازی تیم تراکتور برای دیدار با روشن تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: “من و دیگر ملی پوشان از جمعه به تمرینات تیم اضافه شده‌ایم. تمرینات این چند روز بسیار خوب بوده و برای بازی با نماینده تاجیکستان کاملاً آماده هستیم.”

بیرانوند در ادامه درباره کیفیت تیم حریف گفت: “تیمی که در سطح لیگ قهرمانان آسیا بازی می کند قطعا از کیفیت بالایی برخوردار است. اما ما به اسم تیم ها توجهی نداریم و در هر بازی فقط به دنبال کسب سه امتیاز هستیم. امیدواریم نماینده شایسته ای برای فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.”

اما تمرکز اصلی صحبت‌های بیرانوند بر روی جریمه‌ای بود که به دلیل صحبت‌هایش پس از بازی با فولاد به او داده شد. او در این باره توضیح داد: “قبل از هر چیز باید بگویم که به ارکان فدراسیون فوتبال و کمیته‌های مربوطه احترام زیادی قائلم. اما باید بگویم ماه‌هاست که برخی علیه من جوسازی می‌کنند و تلاش دارند تمرکز من را برهم بزنند. ما علی رغم شایستگی بازی با فولاد را واگذار کردیم و من تحت فشار روانی شدید از شکست، آن مصاحبه را انجام دادم.”

بیرانوند تأکید کرد: “من قصد اهانت و اتهام زدن به کسی را نداشتم و امیدوارم دوستان چنین برداشتی نکرده باشند. هیچ وقت نخواسته‌ام موجب ناراحتی کسی شوم. من صرفاً از تلاش شبانه روزی برخی افراد برای جوسازی و فشار آوردن به من ناراحت بودم و این فشار روانی باعث شد که آن اظهارات را بیان کنم.”

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *