واکنش گل‌محمدی بعد از شکست سنگین تیمش

## فولاد خوزستان در اراک باخت؛ گل محمدی: “حرف” زیادی داریم، اما …

یحیی گل‌محمدی، سرمربی فولاد خوزستان، بعد از شکست مقابل آلومینیوم اراک در هفته هشتم لیگ برتر گفت: “بازی پر گلی بود و هر دو تیم به دنبال برد بودند. اما ما فقط دو گل زدیم و آلومینیوم اراک به ویژه در نیمه دوم بازی خوبی ارائه داد.

او ادامه داد: “تیم ما در نیمه دوم با اشتباهات زیادی در خط دفاع مواجه شد. عملکرد خط دفاع ما به طور کلی خوب نبود و این موضوع به عملکرد دفاعی تیمی ما برمی‌گردد. متأسفانه فشار زیادی روی بچه‌ها وجود داشت و این موضوع هم در بازی ما تاثیر گذاشت.

گل‌محمدی با اشاره به “حرف” زیادی که درباره تیمش وجود دارد، گفت: “انتظارات از ما زیاد است و ما با وجود تمام تلاشمان نمی‌توانیم به تمام “توانایی” های خودمان دست پیدا کنیم.

در مورد پنالتی دوم آلومینیوم اراک، گل‌محمدی گفت: “این پنالتی جای بحث دارد. من نمیخواهم دوباره به کمیته انضباطی دعوت شوم، اما از آقای مومنی (داور بازی) خواهش می‌کنم اگر کارشناسان تشخیص دادند که این پنالتی نبوده، یک عذرخواهی کوچک از تیم ما داشته باشد.

او در پایان از هواداران فولاد تشکر کرد و گفت: “از هواداران عزیز به خاطر تمام حمایت و پشتیبانی‌شان ممنونیم و با تلاش خودمان برای بازی‌های آینده آماده می‌شویم.”

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *