همستر کامبت جدید با حضور ویژه ایلان ماسک رونمایی شد

## سفر به دنیای ایکس امپایر: ماینینگ و کسب درآمد

در دنیای ایکس امپایر (که پیشتر با نام “ماسک امپایر” شناخته می‌شد) ، فرصتی نو برای کسب درآمد فراهم شده است. این بازی با تمرکز بر مکانیزم “Tap-to-Earn” و بهره‌گیری از تکنولوژی بلاک چین، امکان کسب درآمد از طریق تعاملات ساده را به کاربران ارائه می‌دهد.

برای غنی‌تر شدن در این دنیای مجازی، تنها کافیست صفحه استخراج را لمس کنید، دوستان خود را به بازی دعوت کنید و ماموریت‌های بازی را به پایان برسانید. این اقدامات منجر به کسب ارز بازی به نام XEMP خواهد شد. این ارز دیجیتال، بومی این بازی است و بعد از راه اندازی رسمی، قابل معامله خواهد بود. می‌توانید آن را معامله کنید یا برای فروش با سود بیشتر در آینده، آن را نگه دارید.

بازی هم اکنون در مرحله ماینینگ قرار دارد، به این معنی که کاربران می‌توانند با انجام فعالیت‌های مختلف امتیاز جمع آوری کنند. این امتیازات در آینده به توکن XEMP تبدیل خواهند شد. برای دریافت توکن‌ها، باید کیف پول خود را به شبکه TON متصل کنید.

در ایکس امپایر، ساده‌ترین راه برای کسب XEMP، ضربه زدن به صفحه است. با این حال، انجام چالش‌ها و ماموریت‌های بازی، پاداش‌های بیشتری را به همراه خواهد داشت. دنبال کردن رسانه‌های اجتماعی بازی، یکی از این ماموریت‌هاست.

اما آیا ایکس امپایر نیز مانند دیگر بازی‌های “Tap-to-Earn” با شکست روبرو خواهد شد و کاربران را ناامید خواهد کرد؟ زمان پاسخ این پرسش را مشخص خواهد کرد.

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *