قطری‌ها ۸۰ میلیارد تومان از دارایی پرسپولیس را تصاحب کردند

## حرف و حدیث ها پیرامون انتقال حسن عبدالکریم به الوکره

پس از رقابت تنگاتنگ بین الوکره و العربی برای جذب حسن عبدالکریم، پرسپولیس در نهایت تصمیم به فروش این بازیکن به تیم قطری گرفت. قرار بر این بود که الوکره مبلغ یک میلیون و 300 هزار دلار را در دو قسط به پرسپولیس پرداخت کند و در عوض، امکانات کمپ خود را برای اردوی آماده سازی سرخپوشان در اختیارشان قرار دهد. اما با گذشت سه ماه از این انتقال، باشگاه قطری حتی یک دلار هم به حساب پرسپولیس واریز نکرده است.

به نظر می رسد الوکره با استفاده از بهانه تحریم بانک های ایرانی، از پرداخت مبلغ توافق شده طفره می رود. مدیران باشگاه پرسپولیس که ظاهرا در زمان انتقال حسن عبدالکریم این مشکل را پیش بینی نکرده بودند، اکنون با کمک دولت و وزارت امور خارجه در تلاش برای دریافت مطالبات خود هستند.

این تاخیر در پرداخت پول، باشگاه پرسپولیس را در پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی خود با چالش جدی مواجه کرده است. چرا که پرسپولیس به شدت به پول فروش عبدالکریم وابسته بود.

قابل ذکر است که حسن عبدالکریم پیش از بازی پرسپولیس و السد در اردوی سرخپوشان حاضر شد و با تعدادی از همبازیان سابق خود، از جمله گئورگی گولسیانی، دیدار صمیمانه ای داشت.

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *