بایدن: ترامپ باید به زندان برود

## بایدن: ترامپ باید به لحاظ سیاسی زندانی شود!

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، در سخنرانی اخیر خود در کارزار انتخاباتی دموکرات‌ها در ایالت نیوهمپشایر، در پاسخ به سوالی پیرامون بازگشت احتمالی دونالد ترامپ به کاخ سفید، با لحنی قاطع اعلام کرد که ترامپ باید به لحاظ سیاسی زندانی شود.

بایدن در تشریح موضع خود، به خطرات احتمالی پیروزی مجدد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا اشاره کرد و هشدار داد که دموکراسی در خطر است. او با اشاره به برخی از سیاست‌های ترامپ، از جمله حذف وزارت آموزش و پرورش و جایگزینی کارمندان دولتی، نسبت به آینده‌ای تاریک در صورت پیروزی مجدد وی ابراز نگرانی کرد.

بایدن در ادامه سخنان خود، ترامپ را به نقض هنجارهای سیاسی و تهدید به حذف مخالفانش متهم کرد. او به صراحت بیان داشت که ترامپ خود را فراتر از قانون می‌داند و معتقد است می‌تواند هر مخالفی را به سادگی حذف کند.

کارولین لیویت، سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ، در واکنش به اظهارات بایدن، این سخنان را به عنوان اعتراف به عدم مشروعیت و ناتوانی دولت بایدن در شکست دادن ترامپ در رقابت‌های انتخاباتی ارزیابی کرد. او همچنین با اشاره به خطرات احتمالی “حکومت هریس-بایدن” برای دموکراسی، از کامالا هریس خواست تا بی احترامی جو بایدن را محکوم کند.

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *