فساد در فوتبال ایران؛ دو زن نیز درگیر شدند

## پرونده فساد فوتبال: صدور کیفرخواست برای 12 متهم، از جمله روسای سابق فدراسیون و سازمان لیگ

دادستان کل استان کرمان، ابراهیم حمیدی، از صدور کیفرخواست برای 12 متهم پرونده فساد فوتبال خبر داد. این پرونده، که با گزارش خود باشگاه مس رفسنجان آغاز شد، شامل اتهاماتی مانند پرداخت و اخذ رشوه، کلاهبرداری و اختلاس است.

حمیدی در تشریح این پرونده اعلام کرد که برای 12 متهم، شامل تعدادی از روسای سابق کمیته داوران، سازمان لیگ و کمیته نقل و انتقالات، قرار مجرمیت صادر شده و پرونده آنها به دادگاه ارسال شده است. وی همچنین اعلام کرد که برای 7 متهم دیگر، پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان مفتوح است.

اتهامات مطرح شده علیه متهمان شامل پرداخت رشوه، اخذ رشوه، کلاهبرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی است.

در این پرونده، دو زن به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع در ارتباط با رمال و جادوگری، مجرم شناخته شده‌اند. همچنین، سه نفر از اهالی رسانه به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع و دریافت سکه تمام بهار آزادی، مجرم شناخته شده اند.

حمیدی با اشاره به نقش سازمان اطلاعات سپاه در کشف ابعاد جدید پرونده، تاکید کرد که این پرونده با حساسیت بالا و دقت کامل توسط تیم قضایی استان مورد بررسی قرار گرفته است. وی همچنین از تسریع در روند رسیدگی به پرونده خبر داد و اعلام کرد که به زودی احکام قضایی صادر و به رسانه‌ها و مردم اعلام خواهد شد.

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *