اجرای طرح زوج و فرد از فردا تا آخر هفته


در جهت مقابله با آلودگی هوای تهران، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، اعلام کرد که با تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، طرح زوج و فرد از فردا تا آخر هفته در پایتخت اجرا خواهد شد.

تردد خودروها بر اساس پلاک: راحتی و کاهش آلودگی

سرهنگ موسوی پور توضیح داد: در این چهار روز، تردد خودروها در محدوده طرح زوج و فرد تنها بر اساس رقم آخر پلاک خودروها خواهد بود. این اقدام هدف کاهش ترافیک و کنترل آلودگی هوا در پایتخت است.

محدودیت و برخورد با متخلفان: تصمیمات سخت

رئیس پلیس راهور اظهار کرد: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ با تقویت و استقرار بیشتر، با خودروهای متخلف در محدوده‌های اعلامی به شدت برخورد خواهند کرد. همچنین، اعلام کرد که تا به امروز 6 هزار خودرو بر اساس برگه معاینه فنی داشته ولی دودزا بوده و هوا را آلوده کرده‌اند، معاینه فنی آنها ابطال و مجدد جهت اخذ معاینه فنی به مراکز مربوطه اعزام شده‌اند.

ممنوعیت ورود کامیون‌ها به تهران: تصمیمات جدید در کمیته آلودگی

سرهنگ موسوی پور اعلام کرد: در کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، مسأله ممنوعیت و محدودیت ورود کامیون‌ها به شهر تهران نیز مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات خوبی برای آن گرفته شده که به زودی اعلام خواهد شد.

رئیس پلیس راهور همچنین هشدار داد: راکبین و دارندگان موتورسیکلت با داشتن وسیله دودزا، نیز از تردد در محدوده طرح زوج و فرد محروم خواهند شد و اقدامات لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

تدابیر اجرایی تا پایان هفته

سرهنگ موسوی پور ختم کرد: اجرای این طرح از درب منازل نیست و فقط در محدوده طرح زوج و فرد سابق و یا همان طرح آلودگی هوای کنونی اجرا خواهد شد. این تدابیر تا پایان هفته ادامه دارد و در صورت لزوم تغییراتی ایجاد خواهد شد.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *