باشگاه پرسپولیس در انتظار طی‌شدن روند اداری کارهای برانکو و نتایج عمان!

باشگاه پرسپولیس برای شروع مذاکرات مجدد با برانکو ایوانکوویچ در انتظار طی‌شدن پروسه اداری و عملکرد تیم ملی عمان در جام ملت‌های آسیا قرار دارد. پرسپولیس به منظور جلب رضایت مربی خود، روز پنجشنبه جرائم مالیاتی برانکو را پرداخت کرد تا مسائل مالیاتی او به طور کامل حل گردد.

انتظارات پس از پرداخت

پس از پرداخت مالیات، پرسپولیسی‌ها منتظر صدور مفاصاحساب مالیاتی برانکو هستند. این مفاصاحساب که گفته می‌شود طی امروز یا فردا صادر خواهد شد، منجر به برطرف شدن ممنوع‌الخروجی برانکو خواهد شد.

مراحل بعدی

نماینده برانکو پس از دریافت مفاصاحساب مالیاتی مدارک را به سفارت کرواسی در تهران ارسال خواهد کرد. مرحله بعدی مذاکره با برانکو است و پرسپولیسی‌ها باید منتظر نتایج تیم ملی عمان در جام ملت‌های آسیا باشند تا در زمان مناسب دوباره با برانکو ایوانکوویچ به مذاکرات بپردازند.

اهمیت نتایج عمان برای مذاکره

تصمیم هیئت مدیره پرسپولیس نشان می‌دهد که در دور جدید رضا درویش با برانکو به مذاکرات مجدد وارد خواهد شد. زمان مذاکره با برانکو مستقیماً با نتایج عمان و وضعیت او در این تیم مرتبط است.

جلب رضایت برانکو

تیم ملی عمان با هدایت برانکو در جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم‌های عربستان، قرقیزستان و تایلند خواهد رفت. با شروع این رویداد، پرسپولیس نیاز دارد رضایت برانکو را جلب کند تا با اطمینان و قوت به دور جدید با این مربی وارد شود.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *