بارش در همه محورهای اصفهان /جاده‌ای مسدود نیست


در تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده از سوی پلیس راه استان اصفهان، خبر از بارش‌های گسترده در تمامی محورهای مواصلاتی استان داده شده است. سرهنگ علی مولوی، رییس پلیس راه استان، ضمن اشاره به این موضوع، تاکید کرده است که این بارش‌ها تا به این لحظه موجب مسدود شدن هیچ یک از جاده‌ها نشده‌اند.

بررسی شرایط جوی در نقاط مختلف استان

از شب گذشته تا کنون، بارش باران و برف در محورهای کوهپایه – نائین، مسیرهای منتهی به شهرضا و سمیرم، آزادراه کاشان به اصفهان، و محور نائین به اردستان به ثبت رسیده است. همچنین، در گردنه‌های استان نیز شاهد بارش برف بوده‌ایم.

توصیه‌های ایمنی برای رانندگان

با توجه به شرایط جوی فعلی، رییس پلیس راه استان اصفهان از شهروندان درخواست کرده تا از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز نمایند. برای رانندگانی که قصد سفر دارند، توصیه می‌شود تا تجهیزات زمستانی نظیر زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و قبل از سفر، از سالم بودن بخاری و برف پاک‌کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

اهمیت رعایت فاصله طولی و دقت در رانندگی

سرهنگ مولوی، رعایت فاصله طولی و احتیاط در هنگام رانندگی را برای تمام رانندگان، به‌ویژه رانندگان خودروهای سنگین و ناوگان حمل مسافر، ضروری دانسته و تاکید کرده که در شرایط جوی کنونی، دقت بیشتری در رانندگی مورد نیاز است.

وضعیت ترافیکی و ایمنی جاده‌ها

خوشبختانه تا به این لحظه، گزارشی مبنی بر وقوع حادثه ترافیکی خاص در استان اصفهان منتشر نشده است، که این موضوع نشان‌دهنده هوشیاری رانندگان و اثربخشی توصیه‌های ایمنی صادر شده از سوی مقامات مربوطه است.

نتیجه‌گیری

در حالی که بارش‌های برف و باران در استان اصفهان ادامه دارد، هوشیاری و اقدامات پیشگیرانه پلیس راه و همکاری شهروندان و رانندگان، تضمین‌کننده امنیت و روانی تردد در جاده‌های استان است. با رعایت نکات ایمنی و توجه به توصیه‌های صادر شده، می‌توان اطمینان داشت که شرایط برای تردد ایمن و بی‌خطر در تمامی محورهای استان فراهم است.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *