تاسیس شهر جدید در غرب استان تهران


در جلسه کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، شهری، و آمایش سرزمین، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد که تصویب یک شهر و یک شهرک جدید در غرب استان به جهت تحقق اهداف طرح نهضت ملی مسکن و تامین زمین متقاضیان صورت گرفته است.

حسین جنتی، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران، در جلسه با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و سایر دستگاه‌های عضو کارگروه امور زیربنایی اعلام کرد که با کلیات تصویب یک شهر و یک شهرک جدید در غرب استان توافق شده است.

تامین زمین برای نهضت ملی مسکن

اجازه وزیر راه و شهرسازی به منظور تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و رفع نیازهای متقاضیان نقش داشته و این تصمیم پس از مصوبه در کارگروه، مراحل و فرآیندهای قانونی را پشت سر گذاشته و به زودی به اطلاع عموم مردم استان تهران خواهد رسید.

تصویب طرح هادی سه روستا در اسلامشهر و طرح جامع شهر اندیشه

جنتی از تصویب طرح هادی سه روستا در اسلامشهر و ارسال طرح جامع شهر اندیشه به شورایعالی نیز خبر داد. این گام‌ها نیز نشان از توجه به توسعه و پیشرفت در سطح استان دارد.

تعیین تکلیف نهایی اراضی 92 هکتاری پاکدشت

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد: “تعیین تکلیف نهایی اراضی 92 هکتاری پاکدشت نیز در جلسه امروز انجام شد و این موضوع به شورایعالی شهرسازی و معماری ارسال شد.”

تصویب حریم طرح جامع شهر پردیس

در پایان جلسه، موارد مربوط به خارج از حریم ارسالی از سوی فرمانداری‌های شهرستان‌های تهران، رباط کریم، ری، دماوند، شهریار، فیروزکوه، اسلامشهر و ورامین نیز مصوب شد.

با این تصمیمات، تحولات مهمی در حوزه شهرسازی و توسعه استان تهران قابل مشاهده است و این اقدامات باعث پیشرفت و رفاه اجتماعی مردم خواهد شد.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *