حاج قاسم سلیمانی؛ قهرمانی که دشمن را مستاصل کرد

رئیس جمهور: دشمن گفته است قدرت ایران را تجربه کرده است؛ اطمینان می‌دهم که نیروهای مسلح ایران زمان و مکان را تعیین خواهند کرد.

در آیین گرامیداشت شهدای حادثه گلزار شهدای کرمان، رئیس جمهور این حماسه را جنایت ایران ستیزان و عمل تروریستی دشمن نامید. مجلس محترم در کنار خانواده‌های شهدا، ایثارگران و مجروحین، نقش مهمی در مقابله با ظلم دشمنان دارد.

بصیرت و انقلاب در مردم کرمان

رئیس جمهور با افتخار به بصیرت و انقلاب مردم استان کرمان اشاره کرد و تأکید کرد که سردار حاج قاسم سلیمانی نه تنها برای کرمان، بلکه برای ایران و امت اسلامی نیز افتخارآفرین بود.

راهبرد دشمنان و جلوگیری از طرح‌های شوم

رئیس جمهور، در پاسخ به سوالاتی که چرا دشمنان به این اندازه حقد و کینه به سردار و سلیمانی دارند، با اشاره به راهبرد دشمنان برای تشکیل داعش و حکومت غیرقانونی در عراق و سوریه، بر جلوگیری از طرح‌های شوم آنها تأکید کرد.

مقاومت در منطقه و تأثیر مثبت حاج قاسم

رئیس جمهور تاکید کرد که حاج قاسم سلیمانی به اندازه بزرگان مقاومت نقش بسزایی داشته است. موفقیت‌های امروز اسرائیل در برابر نیروهای مقاومت، نتیجه برنامه‌ریزی و جلب حمایت حاج قاسم است.

اهمیت بیداری جهانی و نقش خون شهدا

رئیس جمهور، با بیان اینکه بیداری جهانی به برکت خون شهداست، خطاب به خانواده‌های شهدا اظهار کرد که این خون‌ها برای جهل‌زدایی از جامعه بوده و آگاهی جهانی از خشونت اسرائیل و آمریکا نشان داده است.

قدرت ایران و وجود مقام معظم رهبری

رئیس جمهور تأکید کرد که ایران امروز به لطف حاج قاسم سلیمانی مقتدر، قهرمان و صاحب قدرت است. وجود مقام معظم رهبری و امت آگاه، مولفه‌های اصلی قدرت در نظام اسلامی را تشکیل می‌دهند.

اعتماد به نیروهای مسلح ایران

رئیس جمهور اعتماد خود به نیروهای مسلح ایران را ابراز کرد و تضمین کرد که زمان و مکان اقدامات، به اختیار نیروهای مسلح ماست.

جلوگیری از استیصال دشمن

نیروهای مسلح ایران با تجهیزات مدرن و آموزش به‌روز، قدرت بسیاری را تولید کرده‌اند. این توانمندی‌ها با هوش و بصیرت مردم، دشمن را مستاصل کرده و از استیصال خود در برابر مردم بی‌گناه منصرف کرده‌اند.

ختم به وعده الهی

رئیس جمهور با بیان اینکه شهادت‌ها و ایثارگری‌ها وظیفه مسئولان را سنگین‌تر کرده، خدمتگزاری برای مردم را وظیفه اصلی آنان دانست. او افزود که پایان طوفان الاقصی به پایان رژیم صهیونیستی منجر می‌شود؛ وعده الهی که حق پیروز و باطل نابود می‌شود.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *