خزنده‌های قاچاق در چمدان مسافران! کشف 120 جانور در فرودگاه امام خمینی

ماموران پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) در اقدامی هوشیارانه، 120 خزنده قاچاق را که در چمدان دو مسافر پنهان شده بود، کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا، گفت: “ماموران پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) حین پایش مسافران ورودی به فرودگاه، به دو چمدان همراه مسافر، در خصوص حمل کالای غیرمجاز مظنون شدند.”

وی افزود: “ماموران پس از بررسی و بازگشایی چمدان‌ها، تعداد 120 خزنده، از جمله 31 عدد مار پایتون برمس، 59 عدد مارمولک ایگوانا و 30 عدد لاک پشت سوئدی، کشف و ضبط کردند.”

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا ضمن تاکید بر لزوم استمرار برخورد قاطعانه با قاچاقچیان در زمینه‌های مختلف، گفت: “ضمن اخذ نظریه کارشناسان مربوطه، پرونده قاچاق خزندگان تشکیل و به مبادی مربوطه ارسال شد.”

این کشف بزرگ، بار دیگر هوشیاری و تیزبینی ماموران پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) را به اثبات رساند. قاچاق حیوانات وحشی، نه‌تنها به محیط زیست آسیب می‌زند، بلکه می‌تواند خطرات بهداشتی را نیز به همراه داشته باشد.

ماموران جان بر کف نیروی انتظامی با تلاش شبانه‌روزی خود، از ورود این خزندگان به کشور و آسیب به محیط زیست و سلامت مردم جلوگیری کردند.

جدیدترین اخبار را در مجله خبری مسیر آنلاین مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *