دستگیری ا‌شرار وابسته به ضدانقلاب و معاند در سراوان

در گزارشی از استان سیستان و بلوچستان، فرمانده مرزبانی فراجا اعلام کرد که اقدامات دستگیری اشرار وابسته به گروه‌های ضدانقلاب و معاند در منطقه سراوان صورت گرفته است. او اعلام کرد که ۱۸ باند شرارت در نقاط صفر مرزی این منطقه منهدم شده‌اند.

کشفیات مواد مخدر و تقویت امنیت مرزی

سردار احمدعلی گودرزی به کشفیات مربوط به مواد مخدر در ایران اشاره کرد و افزود که با استقرار پهپاد در مناطق جنوب شرق کشور، تمام حرکات و اقدامات گروه‌های ضدانقلاب و معاند تحت نظر قرار گرفته‌اند.

تجهیزات پیشرفته برای حفاظت از مرزها

وی از تجهیز مرزها به حسگرها، انواع پهپادها، عمودپروازها، دوربین‌های پیشرفته دید در شب و روز و سلاح‌های دقیق‌زن خبر داد. او اظهار کرد که در حال حاضر هیچ کسی جرأت عبور از مرزهای ایران را ندارد و با تدابیر امنیتی اندیشیده شده، مرزها برای تمام اشرار و گروه‌های معاند ناامن شده‌اند.

انهدام باند‌های شرارت در نقطه صفر مرزی

فرمانده مرزبانی به انهدام ۱۸ باند شرارت در نقطه صفر مرزی اشاره کرد و اعلام کرد که این افراد قصد ورود مواد مخدر و سلاح به کشور را داشتند. تعدادی از این اشرار به هلاکت رسیده و تعدادی دیگر دستگیر شده‌اند. این افراد با سلاح و تجهیزات دستگیر شدند.

تأکید بر حفظ امنیت مرزی

سردار گودرزی به دستیابی به امنیت در مرزها با توجه به تجهیزات پیشرفته و تدابیر امنیتی اعلام کرد و اظهار داشت که تمامی اشرار و گروه‌های معاند در منطقه تحت نظر هستند و دیگر کسی نمی‌تواند به‌راحتی عبور نماید.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *