زخمی شدن ۳ نظامی آمریکایی بر اثر حمله به پایگاهی در عراق

در آخرین گزارشات، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا اعلام کرده که یکی از ۳ نظامی آمریکایی در حمله به پایگاهی در شمال عراق زخمی شده و وضعیت او خطرناک است.

آمریکا و مواضع تازه در عراق

براساس گزارشات خبرگزاری تسنیم، آدرنی واتسون، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا اطلاع داده که یکی از ۳ نظامی آمریکایی در حمله به پایگاهی در شمال عراق زخمی شده و وضعیت او بسیار جدی است.

حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در اربیل

گزارش‌ها حاکی از این است که آمریکا به تلافی حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در اربیل، مواضع مرتبط با کتائب حزب‌الله و گروه‌های مشتق از آنها را هدف قرار داده است.

پاسخ نظامی آمریکا

در روزهای گذشته، نیروهای مقاومت عراق با پهپاد به پایگاه نظامیان آمریکا در اربیل حمله کردند. پنتاگون اطلاعات بیشتری در مورد افراد مجروح یا هویت فرد مجروح اعلام نکرده است.

دستور رئیس‌جمهور برای پاسخ نظامی

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید اظهار کرده که رئیس‌جمهور آمریکا، جو بایدن، در جریان حمله به پایگاه آمریکایی قرار گرفته و به پنتاگون دستور داده است تا برای پاسخ نظامی علیه عاملان حمله آماده شوند.

آسیب‌های حاصل از حملات

رسانه‌های عراقی گزارش می‌دهند که در اثر حملات آمریکا به مقر نیروهای الحشد الشعبی عراق در بابل، یک تن از نیروهای الحشد به شهادت رسیده و 18 الی 20 نفر از آن‌ها زخمی شده‌اند.

به نظر می‌رسد که تنش‌ها در منطقه ادامه دارند و آمریکا در حال بررسی راهکارهایی برای پاسخ به این حملات نظامی است.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *