شهادت دو پاسدار ایرانی در مقاومت علیه رژیم صهیونیستی در سوریه

در اعلامیه‌ای توسط روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خبر شهادت دو پاسدار رشید اسلام، “محمدعلی عطایی شورچه” و “پناه تقی‌زاده”، در حین انجام مأموریت مستشاری در جبهه مقاومت اسلامی سوریه توسط رژیم صهیونیستی اعلام شد.

شرایط جاری در جهان اسلامی

در شرایطی که جنایات رژیم جعلی و ظالمانه صهیونیستی، با حمایت آشکار آمریکا و برخی از دولت‌های اروپایی، به وحشتناکی در غزه ادامه دارد و هزاران نفر از مردم فلسطین، به‌خصوص زنان و کودکان، در این نبرد ناعادلانه جان باخته‌اند، شهادت پاسداران عطایی شورچه و تقی‌زاده نشانگر ادامه مبارزه مستمر برای دفاع از اسلام، عزت، و حقوق مسلمانان است.

متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم ربّ الشهدا و الصدّیقین
در شرایطی که جهانیان شاهد تداوم جنایات گسترده و وحشیانه رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی تحت حمایت آشکار آمریکا و برخی دولت‌های اروپایی علیه غزه و شهادت مظلومانه هزاران تن از مردم فلسطین به‌ویژه زنان و کودکان در این جنگ نابرابر و ناجوانمردانه هستند، پاسداران رشید و سرافراز اسلام “محمدعلی عطایی شورچه” و “پناه تقی‌زاده ” حین انجام مأموریت مستشاری در جبهه مقاومت اسلامی سوریه، توسط دژخیمان غاصب صهیونیستی به شهادت رسیدند و نشان دادند خط سرخ شهادت همچنان زنده و رهپویان سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) با اقتدا به مولای خود، راست‌قامت و جان‌برکف هستی خویش را پای دفاع از اسلام و ولایت و عزت و شرافت مسلمین خالصانه فدا می‌کنند.

شهادت پرافتخار این شهدای عزیز تربیت‌یافته مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را به محضر ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدّ ظلّه العالی)، ملت شریف ایران اسلامی، خانواده‌های مکرم، همکاران و همرزمانشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز آحاد مجاهدان مؤمن صمیمانه تهنیت و تسلیت عرض نموده و علو درجات آنان را از درگاه احدیت مسئلت داریم.

خاتمه

شهادت این دو پاسدار، نمادی از ادامه مسیر شجاعانه‌ی دفاع از اسلام و حقوق مظلومانه است. امیدواریم با محبت و اقتدار این شهدا، جهان اسلام به سوی آزادی و عدالت حرکت کند و خط سرخ شهادت همیشه در مسیر راست‌قامتی و اصالت برقرار باشد.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *