عملیات‌های ضدصهیونیستی جدید یمن

سخنگوی نیروهای مسلح یمن به خبرنگاران اعلام کرد که پس از هشدارهای قبلی، عملیات‌های خودرویی علیه کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌های متجه به بنادر اشغالی فلسطین توسط این نیروها ادامه دارد.

سرتیپ “یحیی سریع”، سخنگوی نیروهای مسلح یمن، اظهار کرد که پس از سه اخطار، کشتی تجاری “ام‌اس‌سی یونایتد” در دریای سرخ هدف قرار گرفته است. وی افزود که این عملیات در پی نادیده گرفتن سه اخطار توسط خدمه کشتی صورت گرفته است.

منع عبور به سواحل فلسطین اشغالی

نیروهای مسلح یمن اعلام کردند که هر گونه عبور از کشتی‌های اسرائیلی و سایر کشتی‌ها به‌سوی بنادر اشغالی فلسطین توسط آنها ممنوع است. این اعلامیه به منظور اعتراض به تجاوزات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف به خصوص علیه غزه صورت گرفته است.

گسترش راهبردهای نیروهای مسلح یمن

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که علاوه بر اعمال ممانعت در دریای سرخ، نیروها با استفاده از پهپادها مناطق مهمی از سواحل فلسطین اشغالی را نیز هدف قرار داده‌اند. این گام جدید نشان‌دهنده گسترش راهبردهای نیروهای مسلح یمن در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی است.

آمادگی یمن برای مقابله با تهدیدات

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن نیز در خصوص آمادگی نیروهای یمن برای مقابله با هرگونه تهدیدات و فرضیه‌های احتمالی اظهار داشته است. او تأکید کرد که نیروهای یمنی برای همه گزینه‌ها آماده‌اند و هرگز جنگ‌طلب نبوده ولی در مقابل تجاوزات آمریکایی و صهیونیستی تا حد امکان مقاومت خواهند کرد.

پایان اعتماد به امانت دریایی

وزیر دفاع یمن همچنین به اهمیت حمل‌ونقل دریایی در دریای سرخ و باب‌المندب اشاره کرده و از اهمیت امانت‌داری ناوگان کشتی‌های جهان در این مناطق تأکید نموده است. او تأکید دارد که همه کشتی‌های جهان در این مناطق امنیت دارند مگر که نیروهای مسلح یمن تصمیم به ممنوعیت آنها گرفته باشند (کشتی‌های اسرائیلی و همه کشتی‌هایی که به‌مقصد فلسطین اشغالی در حرکت هستند و برای صهیونیست‌ها کالا حمل می‌کنند).

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *