محکومیت شدید حمله راسک و اظهار همدردی از سوی وزارت امور خارجه

در پی حمله وحشیانه تروریست‌های تجزیه‌طلب به کلانتری راسک در سیستان و بلوچستان، سخنگوی وزارت امور خارجه، ناصر کنعانی، با ابراز تأثر و تسلیت به خانواده‌های شهدای این حمله واکنش نشان داد. او جلوگیری از اینگونه اعمال تروریستی را اولویت ملت ایران و دستگاه‌های امنیتی خواند و محکومیت شدید خود را اعلام کرد.

جزئیات حمله و مواکبه نیروهای امنیتی

گفته می‌شود که تروریست‌ها در حمله به مقر انتظامی شهرستان راسک در حدود 2 بامداد شب گذشته، 11 نفر از افسران و سربازان فراجا را به شهادت رسانده و تعدادی دیگر را مجروح کرده‌اند. نیروهای پلیس در مقابله با این گروه تروریستی با شجاعت عمل کرده و تعداد زیادی از آنها را مجروح کرده‌اند.

واکنش فوری و تعقیب تروریست‌ها

سخنگوی وزارت امور خارجه تأکید کرد که دستگاه‌های دیپلماسی به همراه نهادهای ذیربط با تعقیب و مجازات تروریست‌های جنایتکار و کوردل هم‌افزا و هم‌مکمل عمل خواهند کرد. وی بر این باور است که این اقدامات آژانس‌های امنیتی کشور را در پیشگیری از اینگونه حملات تقویت خواهد کرد.

مبارزه ملت ایران با تروریسم

این حمله تروریستی نشان‌دهنده تصمیم ملت ایران برای مقابله با تروریسم و حفظ امنیت در تمامی نقاط کشور است. واکنش‌های فوری و محکم از سوی دستگاه‌های امنیتی و وزارت امور خارجه نشانگر تصمیم ایران برای مقابله جدی با افراز تروریسم و حمایت از امنیت منطقه است.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *