ناوشکن «دیلمان» به ناوگان دریایی شمال ارتش ملحق شد


الحاق دیلمان به ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع)

صبح امروز، مراسم الحاق ناوشکن “دیلمان” به ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) نیروی دریایی ارتش با حضور جمعی از فرماندهان عالی‌رتبه برگزار گردید.

دیلمان، جدیدترین ناوشکن نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با وزن 1500 تن است. این ناوشکن، با طراحی و تحت نظارت نیروی دریایی ارتش و ساخت مجموعه صنایع دریایی وزارت دفاع، به‌عنوان پیشرفته‌ترین ناوشکن از سری شناورهای پروژه موج و از کلاس جماران شناخته می‌شود.

نقش ارتقایی ناوگان شمال با ورود دیلمان به عرصه دریا

فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: “امروز ناوگان شمال نداجا با در اختیار گرفتن ناوشکن تمام‌ایرانی دیلمان، می‌تواند برابر تدابیر ابلاغی در حوزه آموزش جوانان این کشور از این ظرفیت بی‌بدیل بهره‌مند شود.”

توان عالی در آموزش و پرورش نیروها و امداد و نجات

ناوشکن دیلمان با تجهیزات به‌روز و تسلیحات بالا، توانایی دریامانی بالا و ارتقاء سطح کیفی توان دریایی ناوگان شمال را فراهم می‌کند. این توان به آموزش و پرورش نیروها و همچنین امداد و نجات اختصاص دارد.

پشتیبانی از مقاومت ملت فلسطین

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان اظهارات خود افزود: “امیدواریم که مقاومت ملت فلسطین در برابر رژیم کودک‌کش صهیونیستی موفق باشد. حقیقت این است که ظلم پایدار نیست و روزی خواهد رسید که رژیم صهیونیستی از بین می‌روید و این وعده حق است.”

با ورود دیلمان به ناوگان شمال، نیروی دریایی ارتش گام مهمی در جهت توانمندسازی و ارتقاء امنیت دریایی و پشتیبانی از مقاومت منطقه‌ای به‌خصوص ملت فلسطین برداشته است.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *