وزارت ارتباطات حذف بسته‌های اینترنتی اپراتورها را تکذیب کرد

در تاریخ ۲۰ دی ۱۴۰۲، وزارت ارتباطات با تکذیب شایعات حذف بسته‌های اینترنتی اپراتورها پاسخ داد. در این اعلام، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات اظهار کرد که هیچ‌کدام از بسته‌های ارائه شده توسط اپراتورها در سال گذشته حذف نشده‌اند.

افزایش تعرفه و تأکید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

در روزهای اخیر، تعرفه اپراتورهای ارتباطی با افزایش ۳۰ درصدی روبه‌رو شد. این افزایش تعرفه باعث شد که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تأکید کند که بسته‌های اینترنتی قبل از افزایش تعرفه حذف نشوند. در غیر این صورت، شهروندان تخلفات را اعلام کرده و از طریق شماره ۱۹۵ با اپراتور خاطی برخورد خواهند کرد.

اظهارات روابط عمومی وزارت ارتباطات درباره شائعات حذف بسته‌ها

پس از افزایش تعرفه، در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر حذف بسته‌های بلندمدت منتشر شد. اما روابط عمومی وزارت ارتباطات اعلام کرده است که هیچ بسته اینترنتی بلندمدتی حذف نشده و بسته‌های موجود همچنان در دسترس هستند. تصمیم گرفته شده که پس از آرام شدن فضا و بررسی‌های انجام‌شده، بسته‌های جدید ارائه شوند.

واکنش مشاور وزیر ارتباطات به شایعات

در این زمینه، «محمد احسان خرامید»، مشاور وزیر ارتباطات و رئیس مرکز اطلاعات‌رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در یک شبکه اجتماعی داخلی خبر کذب را تکذیب کرده و اظهار کرده است: “باز هم خبر کذب؛ هیچ‌کدام از بسته‌های ارائه شده توسط اپراتورها در یک سال گذشته حذف نشده‌اند.”

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *